Byggdrifter
41030 - Bygningsdrift, Asker kommune
1387 Asker, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Byggdrifter
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Driftsavdelingens hovedoppgaver er løpende tilsyn, drift og mindre reparasjoner av bygningsmassen hvor valg av bærekraftige materialer, verktøy og arbeidsmetoder er en viktig del.
Byggdrifter har ansvar for at bygninger og anlegg holdes vedlike på bærekraftig vis slik at systemene fungerer for de som skal benytte dem.
Moderne bygg har et økt fokus på HMS, ENØK, klimautslipp og miljø, det er derfor viktig for oss at byggdrifter forstår og kan bidra til byggets indre miljø.
Jobben som byggdrifter innebærer mange oppgaver hvor gode IT-kunnskaper er essensielle for å ivareta moderne bygg. Disse byggene krever en omfattende forståelse for elektronikk, teknikk og kontrollfunksjoner
Arbeidsoppgaver
- Daglig tilsyn, vedlikehold og mindre reparasjoner i bygg
- Kontroll av ventilasjon, varmeanlegg og andre tekniske installasjoner
- Styring og overvåking av teknisk anlegg manuelt / SD anlegg
- Oppfølging av energiforbruk og ENØK-optimalisering
- Internkontroll i FDVU system
- Være bindeledd mot leverandører, og ha oppfølging av disse
- Fakturabehandling
- Andre drift- og tilsynsoppgaver som naturlig ligger til ansvarsområdet
- Sørge for rask utførelse av oppdrag
- Delta på kurs og faglig oppdatering, og deler av kompetansen
- Foreslå faglige løsninger og forbedringer av arbeidsprosesser i samarbeid med forvalter og brukere av bygget
Kvalifikasjoner
- Fagbrev / fagskole innen byggdrift, elektro, automasjon, vvs eller tilsvarende byggtekniske fag
- IT kunnskap/datakunnskap
- Ønskelig med kjennskap til SD anlegg
- Kompetanse og erfaring med drift og vedlikehold av bygg
- Førerkort kl. B
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
- Jobbe selvstendig
- God ordenssans
- Strukturert
- Service og løsningsorientert
- Interesse for å holde seg faglig oppdatert
- Det vil legges vekt på personlig egnethet
- Politiattest må kun fremvises ved forespørsel
Politiattest må kun fremvises ved forespørsel
Vi tilbyr
- Deltakelse i et allsidig fagmiljø med høy kompetanse
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Gode pensjonsordninger
- Betalt lunsj
- Arbeidstid fra 07.00 -14.30, med noe mulighet for fleksitid
- Stillingen avlønnes i henhold til Asker kommunes lønnsregulativ
Kontaktinformasjon
Geir Bolstad, 94183080Arbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Asker kommuneReferansenr.: 4873047843
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.11.2024
Om bedriften
Asker kommune er landets åttende største kommune med om lag 98 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi er stolte av arbeidsplassen vår, og har som visjon at vi sammen skal skape et nærere, mer aktivt og bærekraftig samfunn med respekt, raushet og nysgjerrighet. Vi har derfor med oss kommunens verdier nær, skapende, raus og modig i det arbeidet vi gjør. Asker kommune skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne, og er opptatt av nytenkning og utvikling.
Vi mener inkludering og mangfold er en styrke, og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Alle søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jamfør Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges til stillinger der dette er et krav.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av HK-dir (tidligere NOKUT), og godkjenning må dokumenteres.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2772204
- Hentet fra
talentech
- Referanse
9e1cfc12e09945d7bbb4fe75207e624d