Sykepleier 100% fast med mulighet for arbeid hver 4. helg.
Hjemmebaserte tjenester i Årstad, Bergen kommune
Solheimsgaten 47, 5068 Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Sykepleier 100% fast til Solheim omsorg pluss
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Turnus
Antall stillinger
1
Solheim omsorg pluss er 1 av 8 avdelinger tilhørende Årstad hjemmebaserte tjenester og er sentralt beliggende ved buss- og bybanestopp på Danmarksplass i Solheimsgaten 47.
Avdelingen består av et eget bygg med 49 tilrettelagte leiligheter hvor det bor eldre innbyggere. De har tilbud om hjemmesykepleie fra ansatte som jobber fast på huset.
Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim Seniorsenter med felles leder.
Derfor har beboerne mulighet for å spise måltider i en felles kantine i 1. etg, hvor det blant annet jobber en kokk og en kantinemedarbeider.
I ukedagene er det også tilbud om miljøaktiviteter utført av aktivitører ansatt på Seniorsenteret.
Det er heldøgnsbemanning på huset .
Ansatte jobber i årsturnus med dag og kveldsvakter, og kan velge mellom å jobbe hver 3. helg med 7 timers vakter eller hver 4. helg med langvakter på 12,5 timer.
I tillegg har vi nattjeneste med 2 personer på jobb hver natt.
Vi søker nå 1 sykepleier til 100% fast stilling, oppstart snarest eller etter avtale.
Arbeidsoppgaver
Beboerne på omsorg pluss er primært eldre med oppfølgingsbehov til blant annet palliasjon, diabetes, sår/sårbehandling, demens, ernæring og etter hjerneslag.
- Jobbe etter primærsykepleiersystem
- Kliniske vurderinger ved bruk av observasjonsskjema (NEWS2)
- Dokumentere i gjeldene fagsystemer
- Følge opp utløste velferdsteknologiske alarmer
- Følge opp elektronisk meldingsutveksling i fagsystem (Profil)
- Veiledning, oppfølging og undervisning av studenter og ansatte
- Legemiddelhåndtering
- Samhandle med blant annet fastlege, vurderingskontor, sykehus, pårørende m.fl.
Kvalifikasjoner
- Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier må dokumenteres for at søknad skal bli vurdert
- Grunnleggende IKT-kompetanse (opplæring i fagsystem vil bli gitt)
- Gode norskkunnskaper og må kunne kommunisere klart og tydelig både muntlig og skriftlig
- Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test i norsk
- Gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
- Gyldig politiattest kreves fremlagt
Personlige egenskaper
- Faglig trygghet
- Selvstendig
- Gode kommunikasjonsevner
- Liker å jobbe i team, men også selvstendig
- Endringsdyktig
- Positiv og engasjert
- Liker å finne kreative løsninger
- Strukturert og løsningsorientert
- Bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
- God arbeidskapasitet
Vi tilbyr
- Fast 100% stilling
- Et miljø med stort engasjement og god kompetanse
- Årsturnus
- Opplæringsprogram
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykke- og gruppelivsforsikring
- Lønn etter gjeldende tariff
- Tiltredelse etter nærmere avtale
Kontaktinformasjon
Thomas Gjeitanger, Avdelingsleder, 53036072Arbeidssted
Solheimsgaten 475068 Bergen
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Bergen kommuneReferansenr.: 4780923354
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.03.2024
Om bedriften
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2586345
- Sist endret
7. april 2024
- Hentet fra
talentech
- Referanse
db96566252f2449ab88e0df86402bd67