Vikariat: Økonomi og administrasjonsansvarlig i malerbedrift
Koolit AS
Alnabru, 0667 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Vikariat for økonomi og administrasjonsansvarlig i malerbedrift
Oppstart
7. oktober 2024
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Vi søker en vikar til rollen som administrasjons- og økonomiansvarlig for vår kunde mens deres egen ressurs er i pappaperm. I første omgang i 7 uker med oppstart 7. oktober. Deretter mulighet for 5 måneder til i perioden jun-okt 2025.
Vår kunde er en malerbedrift som ble stiftet i 2001. I dag har de 16 ansatte og utfører alt innen maler- og byggtapetseringsarbeid. De leverer tjenester til privat og offentlig sektor. Selskapet har blant annet rammeavtaler med kommunen, Forsvarsbygg, sykehus med videre. Omsetningen er ca. 25 MNOK.
De er organisert som følger:
-
To prosjektledere (den ene er også daglig leder) som følger opp og har ansvar for prosjektene.
-
En administrativt ansatt som er den eneste med fast tilholdssted på kontoret (de andre arbeider på prosjekter hos kundene). Denne ressursen skal i pappaperm.
-
Malermedarbeidere som arbeider på oppdragene.
-
I tillegg jobber de med et eksternt regnskapskontor som håndterer bokføring og lønn.
Sentrale oppgaver i oppdraget:
- Økonomi / regnskap
-
Fakturere kunder. Sammenstille og kvalitetssikre fakturaunderlag.
-
Samarbeide med eksternt regnskapskontor som er ansvarlig for bokføring og lønn, oppgaver inkluderer:
-
Utarbeide timelister som er grunnlag for regnskapskontorets lønnskjøring.
-
Sammenstille annet nødvendig underlag til regnskapsfører (løpende kostnader med videre).
-
Betale regninger, utbetale lønn med videre.
- Andre administrative oppgaver
-
Besvare henvendelser fra kunder. Prosjekthenvendelser videreformidles til prosjektledere.
-
Utarbeide/skrive tilbud (sammen med prosjektleder).
-
Besvare henvendelser fra ansatte.
-
Andre ad hoc kontoroppgaver.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
-
God skriftlig og muntlig kommunikasjonseven.
-
God forståelse for økonomi. Forståelse for regnskap og lønnsprosesser.
-
Ryddig og nøyaktig person. Det er særlig stort krav til nøyaktighet i utarbeidelse av underlag for fakturering og lønn, samt ved utarbeidelse av tilbud.
-
Flink til å holde oversikt over mange parallelle oppgaver og sørge for alle oppgaver blir utført.
-
God evne til å koordinere og kommunisere. Admin ansvarlig er som eneste kontoransatt navet i kommunikasjon mellom ansatte, prosjektledere, regnskapskontor og kunder.
-
God systembruker, flink til å sette seg inn og bruke nye systemer. Dyktig bruker av PC, især programmene Excel og Word.
-
Flytende norsk.
Praktiske detaljer:
-
Oppstart: ca. 7. oktober. Det vil gi ca. to uker overlapp før eksisterende admin ansvarlig går i pappaperm i 5 uker i forbindelse med fødsel.
-
Varighet: 7 uker.
-
Omfang: Fulltid.
-
Dersom det er god match mellom innleid ressurs og selskapet er det mulighet for en ny interimperiode i samme rolle i perioden juni-okt 2025. Samme person har planlagt pappaperm også i den perioden.
-
Selskapet har kontorer på Alnabru, Oslo. Det forventes arbeid på kontoret minimum 2-3 dager per uke. For øvrig, mulighet for hjemmekontor dersom det er ønskelig.
Om bedriften
Koolit er formidler av oppdrag innenfor økonomi, regnskap og forretningsutvikling. Vi er en uavhengig part som matcher person mot prosjekt/innleieoppdrag.
Se mer på www.koolit.no
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2746146
- Sist endret
26. september 2024
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
c9d9534f-a251-4856-80e2-ba08a553beaf