Leder Bemanning
Org. nr: 982957370 Stillingsident: 4097776412 Presentasjon av stillingen:
Gjennom våre tre forretningsområder; rådgiving, rekruttering og bemanning, har Activepeople et unikt konsept. Markedet etterspør våre tjenester og det har resultert i betydelig vekst. Forretningsområdet Bemanning har tredoblet omsetningen på to år. Vi er stolte av det vi har fått til, men vi ser samtidig at mye fortsatt er ugjort og at mulighetene for videre vekst er store. For å utnytte mulighetene trenger vi enda flere kloke og løsningsorienterte folk med på laget.
Kan du ta lederansvar for videre lønnsom vekst innenfor forretningsområdet Bemanning?
Dette er en utfordrende og krevende lederstilling hvor du må være tett på business hver eneste dag. Du får stor grad av frihet til å videreutvikle forretningsområdet, teamet og metodikken. Men, vår visjon og våre verdier skal etterleves og vårt omdømme som en profesjonell og pålitelig leverandør skal forsterkes under din ledelse. Du blir en del av selskapets ledergruppe hvor du vil oppleve støtte og samhold samtidig som du blir utfordret og stilt forventninger til. På vegne av Activepeople vil du ha arbeidsgiveransvar for mange medarbeidere som er utleid til bedrifter og offentlige virksomheter på Agder. Du skal til enhver tid sikre at alt vi gjør er i tråd med gjeldende lover, forskrifter, etikk og de standarder vi som selskap skal etterleve.
Og viktigst av alt; for å nå våre mål om økt omsetning og lønnsomhet må du evne å inspirere og engasjere medarbeiderne innenfor bemanning i Grimstad og Kristiansand slik at nye salgsrekorder kan feires.
Arbeidsoppgaver
Du skal
- Lede og utvikle rådgiverne i forretningsområdet slik at resultater nås på kort og lang sikt
- Sikre lønnsom vekst innenfor forretningsområdet
- Strategisk perspektiv på utviklingen av forretningsområdet
- Bidra aktivt inn i ledergruppen i selskapet og utfordre på en konstruktiv måte
- Drive kontinuerlig salgsledelse
- Delta aktivt i salg og relasjonsbygging i markedet
- Sikre at alt vi gjør innenfor bemanning er i tråd med lover, forskrifter og våre egne standarder
- Forenkle, effektivisere og digitalisere
Kvalifikasjoner (overskrift)
Hvilke kvalifikasjoner og egenskaper trenger du får å lykkes?
Først og fremst må du "ha det i deg". Med det mener vi at du må forstå hva som kreves for å nå resultater og vinne i et marked med sterk konkurranse. Du må bli motivert av hektiske hverdager og trives med en rolle som kombinerer det operative og strategiske perspektivet. Du må jobbe hardt og smart, men samtidig nyte frihet under ansvar. Du må også være en god leder, selger og administrator som setter ting i system og evner å forenkle, standardisere og effektivisere.
For å bevise at du har det i deg tror vi at du har høyere utdanning samt leder- og salg/markedserfaring. Du bør kunne vise til gode resultater som leder og det er en fordel om du har god kunnskap om lov og avtaleverk (aml, vikarbyrådirektiv mm). Vi tror også det er en fordel at du har et etablert nettverk i næringslivet på Sørlandet og gode relasjoner som kan spilles videre på.
Kontaktinformasjon
Lars Inge Holte, Stillingsansvarlig, Activepeople AS, 91 89 43 06
Arbeidssted
Bark Silas vei 5
4879 Grimstad
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Activepeople AS
Referansenr.:4097776412
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 26.06.2019
Om bedriften
Activepeople er et anerkjent rådgivnings- og rekrutteringsselskap med tre forretningsområder; organisasjons- og lederutvikling, rekruttering og personalutleie . Vi bistår virksomheter med å rekruttere, beholde og utvikle menneskene i organisasjonen. Siden oppstarten i 2001 har vi etablert et solid konsept, en sterk merkevare og et godt omdømme. Dette danner grunnlaget for en ambisiøs satsing på fremtiden. Les mer på www.activepeople.no