Lønnsmedarbeider 50%
Legger du stolthet i å levere rett lønn til rett tid? Vi søker nå etter deg som har erfaring som Lønnsmedarbeider til vikariat 50%. Stillingen inngår i et team knyttet til HR-avdelingen, og du vil få varierte arbeidsoppgaver og utfordringer knyttet til lønnsområdet og bred intern kontaktflate. Kanskje du er den vi leter etter?
Arbeidsoppgaver:
- Behandle bilag til lønn i hht. lover og regler
- Lønnskjøring
- Oppfølging av fravær i hht. de regler som gjelder
- Reise- og utleggsoppgjør
- Refusjonssøknader til NAV
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen lønn/økonomi er en fordel
- Kurs innen sykelønnsordningen, ferie og arbeidsmiljøloven
- Erfaring med lønnsarbeid er nødvendig
- Erfaring i bruk av H&L Lønn, Excel og Office er en fordel
- Det er en fordel om du har kjennskap til elektroniske reise- og utleggs-systemer og personalsystem
Ønskelig med oppstart 1. oktober 2020.
Personlige egenskaper:
Som person er du strukturert og nøyaktig og opptatt av å holde tidsfrister. Du trives med å yte service og liker at det til tider kan bli hektisk. Det er essensielt at du er kvalitetsbevisst og tar ansvar for dine arbeidsoppgaver. Vi ser etter deg som er imøtekommende og positiv, og er klar for en spennende utfordring!
For spørsmål om stillingen kan HR-leder Marit Hov kontaktes på 916 83 803 eller Marit.hov@motek.no
Om bedriften
Motek er et landsdekkende selskap som leverer verktøy, maskiner og festemateriell til bygg- og anleggsbransjen i Norge. Vi har vært i markedet i mer enn 60 år, er ca. 330 ansatte og omsatte for over NOK 945 millioner i 2018. Vi selger kvalitetsprodukter fra internasjonalt anerkjente produsenter/leverandører som Hilti, Festool, Bostitch samt festemidler fra Motek. Vårt konsept er direktesalg. Som direkte leverandør av produkter og tjenester, med vekt på kvalitet i alle ledd, har Motek stort kundefokus og høy servicegrad. Mangfold og likestilling i arbeidslivet er prioriterte områder for Motek.