Ledig konsulentstilling
Det vert no ledig 60-100% vikariat som konsulent fram til 31.8.2023. Konsulenten vil jobba tett saman med fungerande kyrkjeverje. Oppstart etter avtale.
Arbeidsoppgåver kan verta:
- tilvise, registrere og varsle gravferder i Bømlo kommune.
- ansvar for innkrevjing av festeavgifter og administrering av gravstellavtalar.
- innkjøp av materiell på vegne av sokneråda.
- skaffe vikarar etter behov til gudstenester og andre kyrkjelege arrangement.
- administrere ferielister, sjukefråvær, og timelister.
- attestere innbetalingar og faktura til BKF
- anna førefallande kontorarbeid.
- konsulent vil vera fungerande kyrkjeverje sin faste vikar.
- økonomistyring
Endeleg oppgåver og stillingsbeskriving vert utarbeida etter kvalifikasjonar og i samråd med fungerande kyrkjeverje.
Kvalifikasjonar:
- relevant utdanning innan administrasjon, personal, kontor- og servicefag.
- erfaring frå administrasjons- og kontorarbeid.
- gode datakunnskapar
- søkjarar med anna relevant utdanning vert oppfordra til å søkja.
Det vert lagt vekt på følgjande personlege eigenskapar:
- sjølvstendig, strukturert, systematisk og fleksibel
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- effektiv og løysingsorientert
Vi tilbyr:
- tariffløn og gode pensjons- og forsikringsordningar
- godt arbeidsmiljø og faglege utfordringar.
Medlemskap i Den norske kyrkja er ein føresetnad. Nynorsk er administrasjonsspråk.
For informasjon kontakt kyrkjeverje Trygve Leigland på tlf. 400 85 045, eller assisterande kyrkjeverje Janne G. Røsland på 404 12 262.