Prosjekt-, service- og testingeniør
Til vårt tekniske team i Horten ser vi nå etter en engasjert og dyktig prosjekt-, service- og testingeniør. Som ingeniør hos oss får du muligheten til å jobbe med prosjektering, design, konfigurasjon og testing av kommunikasjonssystemer, i en internasjonal organisasjon med et globalt marked. Du får ansvar for egne tildelte prosjekter, og vil samarbeide tett med andre sentrale deler av organisasjonen. Arbeidsoppgavene er varierte, og du vil ha en sentral og koordinerende rolle mot andre avdelinger i alle faser av prosjektet.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Deltakelse i prosjektmøter og koordinering mot prosjektplanleggere, innkjøp og testavdelingen
- Sikre at alle prosjektleveranser er i samsvar med kundespesifikasjoner og gjeldende regelverk, reguleringer og standarder
- Planlegge egne prosjekter og sikre prosjektleveranser innen avtalt tid, til avtalt pris og med riktig kvalitet
- Utføre oppsetting, konfigurere og teste systemer, inkludert FAT med kunder
- Supportere salg med design og verifikasjon av løsninger
- Design av kommunikasjonssystemer
- Utarbeide tegninger og tekniske data
- Noe reisevirksomhet må påregnes
Ønskede kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig relevant utdannelse med teknisk forståelse, gjerne elektronikkingeniør
- Erfaring fra engineering av maritimrelatert utstyr
- Kunnskap om telekom-/kommunikasjonssystemer (IPTV, CCTV)
- Kunnskap innen IP-nettverk, swithcer, servere og PC
- Kjennskap til AutoCad
- Kjennskap til standarder og reguleringer innen maritim virksomhet
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Vi ser etter deg som er:
- Lett å samarbeide med, og har gode kommunikasjonsegenskaper
- Interessert både i den teknologiske og prosessuelle siden av prosjektleveranser
- Strukturert og systematisk
- Lagspiller med pågangsmot og god gjennomføringsevne
- Fremoverlent med evne til å håndtere komplekse oppgaver
Vi tilbyr:
- Interessante, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Faglig utvikling i et dynamisk og trivelig arbeidsmiljø
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Trim- og helseordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Sentralt og trivelig kontormiljø
Spørsmål i forbindelse med stillingen kan rettes til Gyorgy Kovacs på mobil 400 02 744 / email: gyorgy.kovacs@zenitel.com
Om bedriften
Do you want to work in a small company where you can address your colleagues by their first name and know that the CEO knows who you are and what you can achieve? Or do you like to work globally, being part of an international company with English working language and variety of countries to work with?
In Zenitel, a global leader in providing critical communications with Norwegian roots and 100 years of history, you can have both! We are small and local, with around 300 dedicated employees -- but still global, with 15 offices worldwide and our head office placed in Horten and Oslo, as well as partners in more than 70 countries. We call it glocal working environment!