Er du på utkikk etter deltidsjobb og vil jobbe med kundeservice for Fiskars?
For vår kunde Fiskars er vi nå på jakt etter ivrige, dyktige og fleksible medarbeidere innen kundeservice. Du vil jobbe ca. 2 dager i uka med mulighet for fullt i sommer. Høres dette ut som noe for deg? Søk i dag! Oppstart er snarest. Fiskars Group's purpose is to make the everyday extraordinary. With our family of lifestyle brands including Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford, and Wedgwood, we want to create a positive, lasting impact on our quality of life. Our products are available in more than 100 countries and we employ around 7,900 people in over 30 countries. Please visit us at www.fiskarsgroup.com for more information.
Fiskars tilbyr:
- Et inkluderende arbeidsmiljø
- Gode lønnsbetingelser
- Varierte arbeidsoppgaver innen kundeservice
- God opplæring innen kundeservice m.m.
- Erfaring innen SAP
- Erfaring innen kundeservice i et internasjonalt selskap
- Moderne lokaler sentralt i Oslo, Nydalen
Arbeidsoppgaver:
- Registrering og endring av ulike typer ordrer til kunder
- Svare på spørsmål fra kunder, forbrukere og kollegaer relatert til tilgjengelighet og levering
- Følge opp og spore ordrer for å sikre leveringer til kunder
- Håndtere enkle reklamasjoner til kunder på en profesjonell måte
- Vedlikehold av Fiskars ERP-system: vedlikehold av ordrestock, endring av ordredatoer ved behov, sletting av gamle ordrer mm.
- Sentralbordoppgaver
- Bidra til videreutvikling av kundeservice sine interne arbeidsprosesser og rutiner, samt samarbeid med salg
- Annet forefallende arbeid
Du vil jobbe ca. 2 dager i uken der arbeidstidene i opplæringperioden vil være fra 8-16. Når man blir mer selvstendig er det også muligheter for å jobbe kveld og helg. I sommer vil det være mulighet for å jobbe fullt i perioder ved ferieavvikling, samt ekstra ved sykdom og fravær. Det er derfor ønskelig at du er fleksibel og har et ønske om å jobbe i sommer. Oppstart i stillingen er snarest! Vi ser etter deg som:
- Brenner for god kundeservice og ønsker bidra til å bygge en god kultur sammen med resten av teamet
- Har gode evner til å lære seg systemer raskt
- Jobber selvstendig, er nøyaktig, og har "øye for detaljer"
- Er proaktiv og streber etter å kontinuerlig forbedre og effektivisere service mot kunder og interne arbeidsprosesser
- Trives godt med telefon som arbeidsverktøy
- Har interesse for Fiskars produkter
- Snakker og skriver flytende norsk, og har gode engelskkunnskaper - både skriftlig og muntlig
- Erfaring fra kundeservice, fortrinnsvis innen varehandel, er en fordel men ikke et krav
- Erfaring med bruk av SAP vil være en fordel, men ikke et krav Du vil bli ansatt hos StudentConsulting og utleid til vår kunde og vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom det er deg vi er på utkikk etter, søk allerede i dag!
Om bedriften
Prisbelønte StudentConsulting er et av Skandinavias største og ledende rekrutterings-og bemanningsforetak med fokus på unge i starten av sin karriere. Takket være et stort nettverk og lang erfaring har vi rekruttert over 10 000 personer det siste året. Vi tilbyr interessante og utfordrende stillinger innom områder som IT, teknikk, økonomi, administrasjon, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produksjon, logistikk og transport. Finn fremtiden din på www.studentconsuling.no