Fagsykepleier
Beskrivelse av seksjon/enhet
Enhet omsorgsbolig er organisert under seksjon Hjembasertetjenester. Enhet omsorgsbolig består av 4 boenheter og er i en utviklingsfase. Omsorgsboligene er boliger med livsløpsstandard for beboere i alle aldersgrupper og sykdomsfaser.
Kort om stillingen
Er du en sykepleier som liker utfordringer og som ønsker å tenke nytt -
Ja da er du fagsykepleier for oss.
100 % fast stilling er ledig fra d.d og er fordelt 75 % fagsykepleier dagtid og 25 % i turnus med 3. hver helg med dag og kveldsvakter.
For tiden er omsorgsboligene i et prosjekt vedr. drift. Fagsykepleier vil få en sentral rolle i prosjektet med å implementere eierskap til driftsendringer hos øvrige kollegaer. Et godt kunnskapsgrunnlag er grunnmuren i omsorgs- og helsetjenesten til beboerne i omsorgsboligene. Systematisk fagutviklingsarbeid er avgjørende for å sikre forsvarlig omsorg og pleie, både faglig og kvalitetsmessig. Systematisk fagutvikling innebærer en kontinuerlig læringsprosess med kartlegging, vurdering, gjennomføring og evaluering av ulike fagområder innen sykepleie.
Du vil ha ansvar for fagutvikling og kvalitetsarbeid og med deg vil du få engasjerte og dyktige
medarbeidere. Omsorgsboliger er en enhet innenfor hjembaserte tjenester
Ønsker du å gjøre en forskjell? Vil du være med å endre tankesettet? Søk hos oss!
Krav
- Autorisasjon som sykepleier
- Gyldig førerkort kl. B
- Dokumenterte språkferdigheter minimum B2 muntlig og skriftlig
Ønskede kvalifikasjoner
-Videreutdanning innen demens, psykiatri og / eller geriatri
-Erfaring fra prosjekt arbeid
Egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
- Løsningsorientert, ansvars- og kvalitetsbevisst
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Relevant arbeidserfaring
Personlig egnethet vil bli vektlagt i tillegg til faglige kvalifikasjoner.
Vi kan tilby
- Mulighet for relevant videreutdanning
- Lønn etter tariff
- Nedbetaling av studielån etter avtale, med bindingstid
- Et godt arbeidsmiljø
- En spennende, lærerik og faglig utfordrende arbeidsplass
- Muligheten til å være med å forme en enhet under utvikling
- Gode offentlige pensjons- og forsikringsvilkår
Arbeidsvilkår
Øvrige arbeidsvilkår, rettigheter og plikter er i samsvar med de til enhver tid gjeldene lover, forskrifter og avtaler.
Tilsetting er betinget av at det før tiltredelse kan legges fram tilfredsstillende politiattest i tråd med Helse- og omsorgstjenesteloven og Helsepersonelloven.
Rakkestad kommune benytter elektronisk søknadsadministrasjon og kommunikasjon
Søknad fremmes via stillingsannonsen på vår hjemmeside og ved å trykke på valget "Søk på stilling". Søknad og CV
legges inn ved å følge veiviser i systemet.
Det er viktig at du som søker er tilgjengelig på oppgitt e-postadresse og telefonnr. Kopi av vitnemål og attester tas med
på et eventuelt intervju og skal ikke vedlegges søknaden. Tidligere arbeidsgivere kan bli kontaktet for referanser.
Vi gjør oppmerksom på at navn på søkere til stilling i Rakkestad kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har
bedt om vurdering for ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jfr. Offentlighetsloven §25.
Henvendelse fra annonsører gjøres til postmottak@rakkestad.kommune.no
Om bedriften
Rakkestad kommune ligger midt i Østfold fylke med kort avstand til Østfoldbyene. Kommunen har ca. 8000 innbyggere. Næringsgrunnlaget er jord- og skogbruk og industri. Kommunen har et godt utbygd tilbud på alle sine velferdsområder. Organisatorisk er kommunen inndelt i 9 seksjoner som yter tjenester til kommunens innbyggere.