Er du opptatt av miljø og vil være med å utvikle vår kundeavdeling
Arbeidsoppgaver:
- En del av kundeavdelingen som tar imot og følger opp kundehenvendelser fra private og bedrifter via telefon, nett og direkte veiledning på gjenvinningsstasjonen.
- Prosjektarbeid, f.eks oppfølging av strandryddeaksjoner
- Undervisning, herunder omvisning for skoleklasser etc.
- Utvikling av kommunikasjonsplattformer og --strategi
- Sosiale medier og hjemmeside
- Diverse administrative oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- Grafisk design, Bildebehandling, Film, foto, og gjerne journalistisk bakgrunn
- Sosiale media
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- PowerPoint, Excel
- Relevant faglig utdanning og/eller erfaring vil vektlegges
Egenskaper:
- Selvstendig og ansvarsfull
- Initiativrik
- Utadvendt
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Strukturert
Stillingen har arbeidssted på Åremma i Mosjøen og rapporterer til SHMIL's Kommunikasjonssjef. Spørsmål om stillingen kan rettes til Toril Haltbrekken på mobil 992 48 521 eller Håkon Johansen 957 22 990.
Søknad og CV sendes: toril@shmil.no
Søknadsfrist: onsdag 10. oktober 2019
Om bedriften
SHMIL IKS er et interkommunalt avfallsselskap som eies av 11 Helgelandskommuner
Vår visjon er; Sammen gir vi avfall og slam verdi. Selskapet har som formål å drive innsamling, transport, behandling og omsetning av avfall i eierkommunene. Selskapets verdier er å være imøtekommende, fremtidsrettet, miljøbevisst og nær.