Vil du være med å skape gode kundeopplevelser?
Er du:
• En kollega som liker å finne nye løsninger og brenner for gode kundeopplevelser
• En lagspiller som bidrar til godt humør og entusiasme.
• En som er nysgjerrig og synes nye digitale løsninger for bank er spennende
• En som tar ansvar og liker å jobbe i et miljø med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver
• En som er målrettet og motiveres av å utvikle seg
Arbeidsoppgaver:
• Utøve god kundeservice og rådgivning for eksisterende og nye kunder
• Proaktivt avdekke behov og muligheter hos kunden
• Håndtere innkommende henvendelser via våre kanaler
• Bidra aktivt til å ta i bruk og bistå kunder med digitale løsninger
• Trives med å jobbe i et team som sammen skaper resultater
Ønsket kvalifikasjoner:
• Relevant høyere utdanning
• Erfaring med kundebehandling
Personlige egenskaper:
• Serviceinnstilt
• Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig, Norsk og Engelsk
• Liker å jobbe utadrettet mot kunder
• Positiv og utadvendt
• Selvstendig og fleksibel
• Ha stor arbeidskapasitet
Hvorfor jobbe hos oss?
Vi er stolte over å tilby en arbeidshverdag med kultur for engasjement, utvikling, samarbeid og mestring.
Som ansatt hos Selbu Sparebank gis det tillit til å utfordres på nye områder og problemstillinger og man har sjansen til å bli bemerket. I Selbu Sparebank får man muligheten til utvikling og vekst.
Som ansatt hos oss får man gode lånebetingelser for bolig, samt. gode forsikrings- og pensjonsordninger. Du vil få en arbeidshverdag fylt av glede, læring og respekt. Selbu Sparebank er en lokalbank med hjertet for lokalsamfunnet. Vi tar stolthet i å bidra til utvikling lokalt, både i privatmarked og næring.
Arbeidssted: Selbu Sparebank, Selbu
Om bedriften
Selbu Sparebank er en urban lokalbank i vekst med høy ansattetilfredshet og hjerte for kundene. Vi er 42 engasjerte ansatte og mener selv vi er et selvsagt valg for alle som ønsker dialog, personlig service og god oppfølging.