Advokatfirmaet PwC søker administrativ medarbeider med erfaring
Advokatfirmaet PwC AS består i dag av ca. 230 ansatte fordelt på 8 kontorer; Oslo, Hamar, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Tromsø, Førde og Ålesund.
Vi er en del av et av verdens største konsulent-nettverk innen skatt, avgift og forretningsjus med spesialkompetanse på dette feltet.
En stor del av oppdragene utføres derfor som en del av internasjonale team. Vi samarbeider også tett med våre nasjonale og internasjonale kollegaer innenfor andre forretningsområder i PwC (rådgivning og revisjon).
Som administrativ medarbeider hos oss blir du del av et team på 14 medarbeidere som bistår advokatene våre med alt av administrativt arbeid. Vi ser for oss at du har erfaring fra administrativt arbeid og er vant til å jobbe i en servicerolle. Har du erfaring fra advokatfirma er det en fordel, men ikke et krav.
Typiske arbeidsoppgaver kan være:
Tilbudsprosesser
Være del av klientleveranse
Risk Management - rutiner / prosesser
Prosjektkoordinering
Utvikling av team / opplæring
Bistand ledere / partnere
Oversettelser (engelsk-norsk / norsk-engelsk)
Bistå utarbeidelse av presentasjoner
Organisere arrangement
Utarbeide faktiske / juridiske utdrag
Generelle sekretær-/ ad-hoc-oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
Administrativ erfaring, gjerne erfaring som advokatsekretær
Meget gode IT-kunnskaper
Meget gode norsk- og engelskkunnskaper - skriftlig og muntlig
Strukturert, effektiv, kvalitetsbevisst
Serviceinnstilt
Lærevillig og fleksibel
Erfaring med faktisk / juridisk utdrag er en fordel, men ikke et krav
Tiltredelse snarest mulig / el. etter avtale
Søknadsfrist: 31. mai 2019
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Cecilie Henriksen, tlf.: 952 60 446 el. e-post; cecilie.henriksen@pwc.com
Du bes laste opp CV, søknadsbrev, karakterutskrifter (inkl. utveksling) og andre relevante vedlegg i PDF. Oppstart etter avtale.