Prisjakt søker SEM Specialist
Prisjakt Norge
Oslo
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid
Prisjakt er en del av mediekonsernet Schibsted, og er Norges største prissammenligningstjeneste. Med et snitt på 2 millioner brukere i måneden i Norge, så har vi gått fra å være et ambisiøst startup til å bli et solid og etablert selskap med enda større ambisjoner.
Vi søker nå en SEM-spesialist til vårt markedsteam i Oslo for å hjelpe oss med å nå våre fremtidige mål. Ideelt sett har du noe erfaring innen digital markedsføring og ønsker å ta det neste trinnet i din karriere. Du vil jobbe med kontoer for flere land, noe som kan være en stor utfordring, men også gi deg mange muligheter til å utvikle din kompetanse videre. Du vil vokse i denne rollen ved å bruke din analytisk tankegang og problemløsningskompetanse for å finne muligheter. Du er nysgjerrig, rask og trives med å teste og optimalisere kampanjer.
Denne rollen er for en Google Ads-spesialist, som vil arbeide med flere kontoer for å dekke de titusenvissprodukter vi har på våre nettsider. Vi ser derfor etter en analytisk person som kan jobbe med store datasett og er i stand til å finne muligheter innenfor dem.
I Norge sitter 11 dyktige medarbeidere i Prisjakt, fordelt på salg og markedsføring. I tillegg til dem, vil du jobbe med resten av markedsføringsteamet i Sverige.
Arbeidsoppgaver
- Arbeide daglig mot å realisere våre mål gjennom Google ads og Bing
- Utvikle kreative ideer for å forbedre våre kontoer og teste nye funksjoner
- Samarbeide med kolleger for å finne de beste mulighetene for våre markedsbudsjett
Kvalifikasjoner
-
Relevant høyere utdannelse innenfor markedsføring (relevant erfaring kan kompensere for utdannelse)
-
Du har 2 -3 års erfaring med digital markedsføring, enten in-house eller i et byrå, ideellt i B2C markedet.
-
Du har ledet kampanjer i stor skala på både AdWords og Bing-plattform
-
Kompetanse om kampanjeadministrasjon plattformer som Search Ads 360, Marin eller Kenshoo
-
Erfaring med Google Analytics, Tableau eller andre analytiske plattformer
-
Erfaring med produktbaserte kampanjer
-
Du snakker flytende engelsk og minst ett av følgende språk: svensk, norsk, finsk, fransk eller italiensk
-
Meget god kunnskap i Excel.
Vi tilbyr:
- Mulighet til å komme med på et etablert gründereventyr innenfor Schibsted-konsernet, med de karrieremuligheter det gir.
- Engasjerte medarbeidere i oppstartsselskaper tilknyttet Schibsted Vekst miljøet, som sitter samlet hos Tøyen Startup Village på Tøyen.
- Å bli med i et voksende selskap som setter kultur og mennesker topp prioritet.
- En merkevare som er elsket av forbrukerne
- Dyktig og engasjert kollegaer i Europa
- Mulighet til å trene 2 timer i uken i arbeidstiden
- 3 timer i uken til egenlæring via "Learnapalooza" (og det trenger ikke engang være arbeidsrelatert).
Er du nysgjerrig på å vite mer om Prisjakt? Les vår morsomme, men super seriøse bok om Prisjakt's kultur her: Prisjakt Culture
Om bedriften
Prisjakt er en av Norges største pris- og produktsammenligningstjenester, eid av Schibsted Media Group, med fokus på at forbrukeren skal finne riktig produkt til rett pris. Med et snitt på 2 millioner brukere i måneden i Norge, hjelper vi nordmenn til å handle smartere.
Akkurat nå lister Prisjakt 4 140 000 priser på 526 000 produkter med 4 130 000 tilhørende egenskaper fra 2503 butikker.
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
297740
- Sist endret
3. mai 2019
- Hentet fra
FINN
- Referanse
143003789