Line of Oslo søker kreativ og erfaren Brand Manager
Line Varner
Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Brand Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Brand Manager for Line of Oslo
Er du lidenskapelig opptatt av mote og merkevarebygging? Line of Oslo søker en erfaren og kreativ Brand Manager til vårt team!
Line of Oslo ble startet av Line Varner i 2006 med en visjon å skape en uanstrengt garderobe for den bevisste og sterke kvinnen.
Din rolle:Som Brand Manager hos Line of Oslo vil du ha det overordnede ansvaret for vår merkevarestrategi og markedsføringsaktiviteter. Rollen krever en strategisk og resultatorientert tilnærming for å sikre at Line of Oslo oppnår sine kommersielle mål. Du vil jobbe kreativt og analytisk for å styrke merkevaren, øke synligheten i markedet og engasjere vår målgruppe.
Ansvarsområder:- Utvikle og implementere strategier for merkevarebygging som styrker vår posisjon i markedet.
- Sikre en helhetlig og konsistent merkevarekommunikasjon på tvers av digitale og fysiske kanaler.
- Planlegge, gjennomføre og evaluere kampanjer som engasjerer og gir resultater.
- Analysere markeds- og salgsdata for å optimalisere aktiviteter og identifisere nye muligheter.
- Har erfaring fra tilsvarende stilling.
- Har utdanning innen markedsføring.
- Er kreativ, strategisk og resultatorientert.
- Kommuniserer godt både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk.
- Foretrekker å jobbe i team og spille andre gode.
- En spennende rolle i en etablert, men stadig voksende merkevare.
- Muligheten til å forme din egen rolle og påvirke utviklingen av Line of Oslo.
- Et inkluderende og dynamisk arbeidsmiljø med inspirerende og engasjerte kollegaer.
- En arbeidsplass hvor kreativitet, initiativ og lagånd verdsettes.
Søknadsfrist: Snarest.
Send din søknad og CV til: line@lineofoslo.com
Vi gleder oss til å høre fra deg!
På grunn av stor interesse for stillingen vil ansettelsesprosessen ta noe lenger tid. Alle søkere vil få en tilbakemelding innen 1. mars.Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted