Teknisk bakgrunn og erfaring innen innkjøp?
For spennende kunde søker vi expeditor med oppstart i august.
Arbeidsoppgaver:
•Teknisk oppfølging av kunder og følge utvikling på tekniske standarder
•Utarbeide reservedelsforslag etter, og i samarbeid med kundens ønsker
•Effektuere reservedelsordre og ettermarkedsprosjekter
•Innkjøp til ordre og oppfølging av underleverandører
•Oppdatering av dokumentasjon på leverte prosjekter
Arbeidstid 7-15 eller 8-16
Ønskede kvalifikasjoner:
•Teknisk bakgrunn- gjerne fra skip, anleggsmaskiner, offshore eller utstyrsleverandører
•Gode datakunnskaper (word, excel, filbehandling, evt. XAL, Auto Cad.)
•Gode engelskkunnskaper (skriftlig og muntlig)
Personlige egenskaper:
•Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
•Evne til å arbeide selvstendig og målrettet
•Evne til helhetstenkning
•Kreativ og systematisk
Vi tilbyr
•Konkurransedyktige betingelser
•Et godt miljø i en spennende bedrift
For å bli vurdert mot stillingen, opprett din profil på www.bemanningsbyraaet.no og søk stillingen.
For mer informasjon ang. stillingen, ta kontakt med Lene Solås på tlf. +47 993 27155.
Vi ser frem til å høre fra deg.
Om bedriften
Bemanningsbyraaet er et av Norges ledende bemannings- og rekrutteringsselskap. Siden oppstarten i Kristiansand i 2005 har vi tatt markedslederposisjonen i Agder og etablert kontorer i Bergen, Stavanger, Kristiansand, Mandal, Arendal, Skien og Oslo.
Bemanningsbyraaet tilbyr rekruttering og utleie av arbeidskraft på alle nivå og innenfor flere bransjer. Økonomi / Regnskap, Kontor / Administrasjon, Ledelse, Salg / Marked, IT / Ingeniører, Lager, Logistikk og Sjåfører er noen av fagområdene vi rekrutterer til.Vi har ansatt over 7500 medarbeidere til faste og midlertidige stillinger. Av disse utgjør over 400 rekrutteringer til høyere stillinger.
Alle kan finne flinke folk. Vi finner de som passer.