Kundeservice/Callcenter - søker medarbeidere til fast stilling
Kundeservice/Callcenter - fast stilling hvor du har mulighet til å utvikle deg i en hektisk hverdag.
Hvis du har lyst til å bli en del av vårt kundesenter team, hvor det er hektiskt og morsome dager, ønsker vi at du tar kontakt med oss.
Send CV og en kort søknad.
Arbeidsoppgaver
- Motta og tildele tolk til tolkeoppdrag
- Inngående og utgående telefoner
- Turnus - vakttelefon (ca hver andre uke, maks et døgn)
Personlige egenskaper
- Gode norsk kunnskaper
- God til å kommunisere og er rask og konkret i telefonen
- Får utført oppgavene raskt
- Serviceinnstilt og gode samarbeidsevner
Utdanning/erfaring
- Ønskelig erfaring med kundeservice, salg eller kundebehandling.
- God IT-kompetanse og være rask på tastaturet.
- Gjennomført minst videregående skole.
Vi tilbyr for stillingen
- Varierte og hektiske dager i et superentusiastisk miljø
- Morsomme, dedikerte og dyktige kolleger
- Spennende jobb i et selskap med sterk vekst
- Trivelige lokaler sentralt i Oslo
- Gode betingelser.
Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende
Oppstart: snarest
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Tolkenett er leverandør av tolke- og oversettingstjenester til alle sykehus i norge, NAV, politi, kommuner, fylkeskommuner osv. Vi tilbyr tolking og oversettelser på mer enn 170 språk.