Sentralbordmedarbeider
SERVICE TELEFONEN AS AVD SKARNES
Nes (Akershus), Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal
Om jobben
Stillingstittel
Sentralbordmedarbeider
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Annet, deltid
Arbeidstid
Vakt, dagtid, ukedager
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Send søknad til
Vi søker nå en ny kundesentermedarbeider i 80 % stilling. Det er mulighet for at stillingen kan bli fast. Arbeidet er på dagtid.
Hos Servicetelefonen er arbeidshverdagen hektisk. Arbeidsoppgavene består av ordremottak, betjening av sentralbord og kundesenter, for ulike kunder.
Vi ligger midt i Skarnes sentrum, rett ved togstasjonen.
Det er ønskelig at du har noe tidligere arbeidserfaring, innenfor feltet kundeservice. Det er gode utviklingsmuligheter på arbeidsplassen, og det er mulighet for fysisk tilrettelegging ved behov. Du vil for eksempel ha tilgang på hev/senk pult.
For å trives og lykkes i denne rollen ønsker vi at duEr ansvarsbevisst, kreativ, selvstendig
Har erfaring fra kundesenter bransjen, men dette er ikke et krav da det vil bli gitt opplæring.
Er resultatorientert og kvalitetsbevisst
Er en pådriver til godt arbeidsmiljø
Kan motivere, skape engasjement
Trives med høyt tempo, kan takle super hektiske dager
Serviceinnstilt og positiv
Trives med å skape gode resultater, ambisiøs
Kvalitetsbevisst, ansvarsbevisst
Strukturert, organisatorisk
Motiverende, positiv
Trives med hektiske hverdager
Takler tempo – at det er hektisk og at innkommende samtaler står og venter.
Evner rask omstilling – mestre å besvare telefoner – innen forskjellige bransjer
Erfaring med data som arbeidsverktøy
Erfaring med gaming er et pluss.
Arbeidet vil bli lønnet etter tariff.
Søk på stillingen ved å sende søknad og CV på epost.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med leder Veronica Tettenborn på veronica@servicetelefonen.no
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
ServiceTelefonen ble dannet i 2005
Vi er i dag en erfaren leverandør i Norge innenfor outsourcing av sentralbord, kundesenter og ordrekontor.
Vi har hatt en jevn utvikling siden oppstart med kunder innen de fleste bransjer, fra enkeltmannsforetak til store konsern. Vi har gode referanser og har knyttet til oss faste kunder som har fulgt oss siden oppstarten.
I ServiceTelefonen er vi opptatt av å ivareta våre kunder.
De siste årene har selskapet gjort store forandringer på infrastrukturen med blant annet innføring av KS og Avvikshåndtering. Vi har en kontinuerlig oppdatering og utviding av våre systemer, da vi legger vekt på at våre kunder hele tiden skal få den optimale service.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2817706
- Hentet fra
DIR
- Referanse
b827e99e-1077-4d33-b955-cf9058978374