Forretningsutvikler kundeløsninger
Vil du være med og utvikle vår mobilbank?
Bli med på vår digitale utvikling!
Nå kan du bli en del av Team Møre! Vi ser etter deg som vil være med å utvikle bankens digitale kundeløsninger sammen med oss.
Som forretningsutvikler kundeløsninger, vil du være en viktig del av teamet i avdeling Digitale kundeflater. Avdelingen består av 6 personer med kompetanse innen kommunikasjon og utvikling av digitale løsninger. Målet til avdelingen er å skape høy kundetilfredshet i digitale kanaler.
Vi ser nå etter en ny fagperson som er nysgjerrig, engasjert og med en sterk utviklings- og gjennomføringskraft. Samtidig tror vi du er knallgod på relasjoner og samhandling.
Arbeidsoppgaver og muligheter:
Du vil ha en sentral rolle i videreutviklingen av vår mobilbank, nettbank og andre digitale kundeløsninger. Du vil både lede og delta i prosjekt rundt dette samtidig som du bygger relasjoner mot leverandører og andre banker.
Utarbeiding bestillinger og oppfølging av bankens leverandører, samt resultatmåling vil være viktige arbeidsoppgaver. Til stillingen ligger det også et ansvar om å avdekke behov for utvikling gjennom innsiktsarbeid, analyse, kontakt med samarbeidspartnere og teamarbeid med fagmiljø i banken.
Er dette deg?
- Du kommuniserer godt og elsker å skape gode kundeopplevelser
- Du er nysgjerrig og nytenkende
- Du er en ivrig lytter og flink til å identifisere og tolke kundens behov
- Du ser mulighetene løsningene gir for bankens kunder
- Du har gjerne erfaring med prosjektarbeid innenfor utvikling av teknologi
Det viktigste for oss er deg, din kompetanse og ditt engasjement! Vi ser etter deg som kjenner deg igjen i våre verdier: engasjert, nær og handlekraftig.
I Sparebanken Møre verdsetter vi mangfold blant våre ansatte og ser etter medarbeidere med ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og perspektiv. Vi mener at dette gir enda bedre løsninger og opplevelser for kundene våre.
Vi håper du er inspirert og trigget til å bli en del av Team Møre! Vi har et aktivt, åpent og inkluderende arbeidsmiljø, og vektlegger samarbeid, utvikling og kompetansedeling. Lurer du på om du er den rette og kan søke? Kontakt oss gjerne for en uformell prat.
Vi kan tilby deg spennende muligheter i Nordvestlandets største bank.
Søk innen 18. oktober.
Om bedriften
Sparebanken Møre er den største banken på Nordvestlandet med kraft til å dyrke skaperkulturen som finnes her. Vi støtter små drømmer og store visjoner. Vi lager møteplasser, nettverk og fellesskap. Vi skal skape en forskjell for kundene våre.
Nordvestlandet er en region i utvikling med spennende muligheter og utfordringer for både privatpersoner og bedrifter. Vi skal være en pådriver for lokal skaperglede, slik at vi kan fortsette å være en aktiv og engasjert bidragsyter til bærekraftig utvikling av regionen vår fremover. Med kontor over hele regionen, kjenner vi Nordvestlandet godt. Det er her vi gir tilbake. Det er her vi hører til.
Seksjon Kundeopplevelse består av avdelingene Digitale Kundeflater, Innovasjon og Kundeservice. Seksjonen ledes av Arild Sulebakk.