Alvens søker engasjert barnehagelærer med interesse for HR og administrasjon
Er du i ditt ess når du bidrar til å finne den ultimate medarbeideren til barnehagen? Vil du være en del av et bemanningsbyrå med en grunnholdning og et sterkt ønske om at alle ansatte skal ha det bra, bli sett og verdsatt?
Alvens leter etter deg som vil bruke din pedagogiske kompetanse og erfaring til å finne vikarer som passer våre barnehagekunders spesifikke behov. Du synes at mennesker og relasjoner er spennende, og du har tro på at en relasjonsbasert arbeidsmetode lønner seg for å skape gode arbeidsdager. Samtidig trives du i en rolle som har fokus på veiledning og oppfølging, og motiveres av å se dine medarbeideres utvikling og mestring.
Som Alvens HR-konsulent/administrative barnehagelærer vil du i hovedsak få følgende arbeidsoppgaver:
- Vakttelefon i fast turnus (noen hverdags- og søndagskvelder)
- Personal- og forefallende administrative oppgaver
- Bistå i bedriftens rekrutteringsprosess
Utdannelse og erfaring
- Barnehagelærer er foretrukket, eller 3-årig universitetsutdannelse innen HR, administrasjon eller ledelse
- Vi ønsker at du har arbeidserfaring fra barnehage
Personlige egenskaper
- Utadvendt og positiv
- Miks av høy integritet og ydmykhet
- Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
- Godt strukturert og god arbeidskapasitet
- God forståelse for barnehagehverdagens utfordringer
- Naturlig relasjonsbygger
Personlig egnethet vektlegges.
Vi kan tilby:
- Lyse og trivelige kontorlokaler sentralt i Drammen
- Fleksible arbeidsdager med mulighet for noe hjemmekontor
- Et unikt arbeidsmiljø med fokus på samhold, trivsel og personlig utvikling
- Mulighet for kompetanse- og karriereutvikling
Stillingen er et svangerskapsvikariat i 60 - 80 %, det som passer best for deg, med store muligheter for videre engasjement i bedriften etter endt vikariat. Opplæring er planlagt i juni, med oppstart 9. august. Vi ser derfor etter deg som er tilgjengelig omgående.
Om bedriften:
Alvens har et tydelig fokus på trivsel og samarbeid, både mot kunder og ansatte. Vi jobber hele tiden med å sikre de beste kandidatene til våre kunders behov, og ønsker at alle skal sitte igjen med et positivt inntrykk av våre prosesser. Det er viktig for oss å ha ansatte som både trives i jobben og som er fornøyde med Alvens som arbeidsgiver. Vi har derfor jevnlig dialog med ansatte, slik at de gjennom sitt arbeidsforhold i Alvens skal kjenne på kontinuerlig utvikling- og mestringsfølelse.
Vi har i dag litt over 40 aktive vikarer, men ønsker oss noen flere, uten at det skal gå utover kvaliteten og oppfølgingen som ytes til hver ansatt. Vi vet at våre kunder er tjent med at Alvens ansatte blir godt ivaretatt, bare slik kan vi nå vårt primærmål: at barn og voksne som er tilknyttet barnehagene vi betjener skal få så gode dager som mulig.
Om bedriften
Vi frigjør tid for barnehageledere, skaper trygghet for barn og foreldre, samt trivsel og kunnskap hos våre vikar.