Vi søker ny virksomhetsleder, er du den vi leter etter?
Stendi senior driver Risenga bo- og omsorgssenter og Vestre Nes omsorgsbolig på oppdrag fra Asker kommune. Vi søker nå en ny virksomhetsleder i en 100 % spennende, utfordrende og ikke minst verdifull og meningsfull stilling!
Om Risenga bo- og Omsorgssenter og Vestre Nes omsorgsbolig
Risenga bo- og omsorgssenter ligger i flotte naturomgivelser og er samtidig sentralt lokalisert med god tilgang til offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Asker sentrum. Sykehjemmet har 104 somatiske langtidsplasser, i tillegg til en Trygghetsavdeling og et Dagsenter, samt frisør, spa og eget kjøkken.
Vestre Nes er en omsorgsbolig som holder til i et koselig nabolag på Billingstad, like ved IKEA. Omsorgsboligen har 16 langtidsplasser med heldøgns bemanning. Avdelingsleder på Vestre Nes har det daglige oppfølgingsansvaret i omsorgsboligen, og rapporterer til Virksomhetsleder.
Vi har et høyt fokus på aktiviteter og å gi beboerne meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Vi reiser ofte på turer i nærmiljøet, både til fots og til sykkel, vi arrangerer fester, konserter, pub- kvelder og har ukentlig restaurant. På sommeren reiser vi på sommerferie med beboerne til Tjøme.
Om stillingen:
Virksomhetsleder har total ansvar for drift, omsetning, resultat og oppfyllelse av kontrakt, samt hovedansvar for medarbeidere; herunder rekruttering, bemanning, oppfølging og overordnet ansvar for HMS og arbeidsmiljø.
Virksomhetsleder samarbeider med oppdragsgiver på kontrakt, eksterne tilsynsmyndigheter samt øvrige stabsavdelinger sentralt. Virksomhetsleder har personalansvar for avdelingsledere og virksomhetens administrasjon.
I tillegg har virksomhetsleder sammen med fagleder et overordnet ansvar for at beboernes tilbud utvikles og følges opp, rutiner etterleves, samt sørger for god trivsel, opplæring og kompetanseutvikling for virksomhetenes medarbeidere.
Vi ønsker at du:
- Brenner for å videreutvikle eldreomsorgen og skape gode, innholdsrike dager for våre beboere og medarbeidere hver dag
- Er offentlig godkjent sykepleier. Krav om ledererfaring, ønskelig med relevant videreutdanning
- Har gode samarbeidsevner, er tydelig, lydhør, løsningsorientert, effektiv, og at du møter mennesker med respekt og verdighet
- Har gode IKT ferdigheter
- Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergenstesten
- Det legges stor vekt på personlige egenskaper
Vi kan tilby:
- Et hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse og engasjerte medarbeidere
- God opplæring, og en bred støtte i et faglig sterkt lederfellesskap
- Gode konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser, pensjons og forsikringsordninger
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Personlig og faglig lederutvikling
Aktuell kandidat vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest.
Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart.
Søknadsinformasjon
Ved henvendelser ta kontakt med rekrutteringsansvarlig i Karrierestart.
Om bedriften
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og personlig assistanse (BPA). Vi skal være kvalitetsledende i alt vi gjør og vår visjon er å gjøre verden litt bedre, ett menneske av gangen.
Stendi har over 5000 medarbeidere, rundt 1000 brukere innen barnevern, psykisk omsorg og brukerstyrt personlig assistanse (BPA), sykehjem og omsorgsboliger med rundt 500 plasser, samt private seniorleiligheter.
Stendi er siden 2019 en del av Ambea, som er Sveriges, Norges og Danmarks markedsledende private omsorgsselskap.