Boligkonsulent
Stilling som boligkonsulent er organisert i enhet for Eiendomsforvaltning og kommunalteknikk, og har ansvar for drift og vedlikehold av kommunens utleieboliger.
Kommunen eier og forvalter ca 110 utleieboliger, tilrettelagte omsorgsboliger, boliger for flyktninger, og vanskeligstilte.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Planlegge og sørge for gjennomføring og vedlikehold av oppussing og vedlikehold av boligene
- Fakturahåndtering
- Sikre effektiv forvaltning av boligene
- Oppfølging av leietakere, og kontakt med samarbeidsaktører i kommunen
- Tilrettelegge for, og dels utføre vaktmesteroppgaver
Stillingen har kontorplass på rådhuset i Kirkebygda.
Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:
- Kompetanse i forvaltning og vedlikehold av bygg
- Interesse for dialog med våre brukere
- Målrettet, strukturert og selvstendig
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Erfaring fra offentlig forvaltning
- Erfaring i bruk av alminnelige brukte dataprogrammer
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.
God pensjonsordning i KLP. Lønn etter avtale.
For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med enhetsleder Terje Farestveit, tlf.: 909 56 672.
Søknadsfrist: 18.10.2019
Originale attester og vitnemål kan medbringes på intervju.
I henhold til offentlighetslova gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.
Om bedriften
Enebakk kommunes visjon, Mulighetenes Enebakk, skal understøtte vår viktigste oppgave som er å levere gode tjenester og service til våre innbyggere. Kommunen ligger fire mil øst for Oslo sentrum, mot køen og har ca. 11 000 innbyggere. Enebakk kommune er en spennende og fremtidsrettet organisasjon med fokus på å fremme arbeidsglede hos våre ansatte. Enebakk kommune har ca. 560 årsverk.