Brukerstyrt Personlig assistent hos blind psykolog
Jeg og min 10årige sønn søker en ny brukerstyrt personlig assistent (BPA) da en av mine dyktige assistenter dessverre slutter hos oss på grunn av studieskift. Stillingsstørrelse ca 5-15 timer i uka.
Typiske oppgaver som BPA hos oss: Vi har bruk for hjelp i hverdagen for å kunne leve et aktivt familieliv. Oppgaver kan være leksehjelp, følge til legetimer, være med på trening, på tur, på loppemarked, på kino eller på bading. Jeg har også bruk for hjelp til å lese post, betale regninger, sortere papirer, handle, vasketøy, lettere rengjøring, hjelp med å holde orden og hjelp med matlaging. Jobbe kan muligvis suppleres med ekstratimer som sekretær i forbindelse med psykologjobben min.
Sted: Jobben vil hovedsakelig foregå i våres hjem på Skøyen.
Viktige kvalifikasjoner: Vi ønsker en person som er fleksibel, rolig, god til å holde orden, pålitelig, å kunne ta ting litt på sparken, har godt humør, er glad for å være ute og kanskje har lyst på å bli med på en joggetur eller skitur. Må snakke og skrive godt norsk og kunne forstå dansk og engelsk.
Kjørekort/bil er en fordel, men ingen betingelse
Arbeidstid: Hovedsakelig mellom 12-20 på hverdager og 10-17 i helgen, Jeg har bruk for en person som kan jobbe 2-3 ganger i uken (herav 2 helgedager pr. måned). Jeg legger arbeidsplaner en måned frem om gangen i dialog med mine assistenter.
Lønn og Ansettelse: Du vil bli ansatt hos Olivia Assistanse, som utbetaler lønn. Lønn etter individuell avtale. Vi benytter elektronisk vaktplan og timelister. Du vil få nødvendig opplæring og bli en del av et team av kompetente assistenter.
Start: Så snart som mulig. Assistenten må forplikte seg til å jobbe i minst et år. Alle assistenter må fremvise politiattest uten anmerkninger før oppstart.
Har du lyst på en meningsfull og allsidig jobb? - så send oss en søknad hurtigst mulig ved å klikke "Søk på stillingen".
Jeg ser frem til å høre fra deg.