Prosjektleder - Geodata
Bærum kommune
Bærum
Om jobben
Stillingstittel
Prosjektleder (teknisk, naturvitenskap, offentlig administrasjon)
Type ansettelse
Fast, heltid
Antall stillinger
1
Vi søker etter en innovativ prosjektleder nysgjerrig på morgendagens utfordringer!
Tiltredelse snarest.
Bærum kommune Geodata, skal sørge for god og effektiv tilgang til offentlig geografisk informasjon for offentlige og private kunder, samt bidra til digitalisering av arbeidsprosesser og tjenester i kommunen.
For å yte gode innbyggertjenester og imøtekomme morgendagens utfordringer, trenger vi en innovativ og erfaren prosjektleder for å lede våre digitaliseringsprosjekter i Plan, miljø og kultur.
Vi ser etter deg som har noen års erfaring fra arbeid innenfor IT-prosjekter, og er vant med å drive prosjekter fremover. Du forstår alle prosjektets faser, og du kan navigere innenfor dets rammer - særlig med tanke på kvalitet, tidsbruk og kritiske leveransetidsfrister. Du er en dreven person som aktivt søker informasjon for å løse problemer. Du trives med variasjon i arbeidsdagen din, og du ønsker å løfte virksomheten i retning digitalisering.
Arbeidsoppgaver
- Utvikle prosjektidéer i samarbeid med brukermiljøer
- Definere og oppklare prosjektomfang og mål, og utvikle prosjektplan som kommuniseres videre til prosesseier og interessenter
- Definere prosjektorganisasjon, identifisere roller og interessenter samt risiko
- Utvikle, standardisere og effektivisere gode rutiner og digitaliseringsprosesser
- Lede, planlegge og overvåke de planlagte aktivitetene i prosjektet og sørge for at prosjektet blir levert i tide, innenfor budsjett
- Sørge for kvalitetssikring av prosjektet gjennom blant annet akseptansetest og korrekt dokumentasjon
Kvalifikasjoner
Som prosjektleder har du:
- utdanning innen IT, geomatikk eller prosjektledelse, minimum en bachelorgrad
- erfaring med DIFI prosjektmetodikk
- gode digitale ferdigheter og interesse for å ta i bruk nye IKT-verktøy, og du er teknologioppdatert
- solid prosjektledererfaring og kan vise til gode resultater
- kunnskap og erfaring fra endrings-, innovasjons- og omstillingsprosesser
Utdanningsnivå
Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
Personlige Egenskaper
Vi ser etter deg som:
- er faglig nysgjerrig og innovativ
- er en motivator
- tar raskt til deg ny kunnskap
- har god serviceinnstilling og samarbeidsevne
- evner å se helhet og detaljer
- har tydelig og god kommunikasjons- og fremstillingsevne
- er strukturert
Vi tilbyr
- Interessante faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
- Vitnemål og attester tas med på intervju.
- Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
- Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).
Kontaktinformasjon
Annie XiuQin Chen, tjenesteleder, tlf: 948 85 631
Arbeidssted
Sandvika
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4021187316
Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 04.03.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4021187316&company_id=1081735414&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
256130
- Sist endret
5. mars 2019
- Hentet fra
Overført fra arbeidsgiver
- Referanse
9981181