Vil du sikre kvalitet og presisjon i dokumenthåndtering? Bli vår dokumentkontroller!
IKM Rada AS
Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Dokumentkontroller
Oppstart
19.12.2024
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 2. desember
Er du en person som har sans for detaljer og god organisering? IKM Rada søker en engasjert dokumentkontroller som har et skarpt øye for detaljer og alltid leverer med høy kvalitet. Du forstår viktigheten av å håndtere dokumentasjon effektivt, både internt og eksternt, og sørger for at alle prosjekter og prosesser holder høy standard gjennom solid styring og kontroll av dokumentasjonen.Er dette deg? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Aktuelle arbeidsoppgaver kan være:
- Håndtering av engineering dokumentasjon internt, mot kunde, Sub-contract, interface og fabrikasjon
- Behandling av leverandørdokumentasjon internt, mot kunde og leverandører
- Gjennomgang og oppfølging av leverandørens sluttdokumentasjon og produksjon av punchliste
- Kvalitetssjekk, registrering og distribusjon av dokumentasjon i tråd med gjelende krav
- Utveksling/forsendelse av dokumentasjon til kundens systemer
- Rapportering av fremdrift og forsinkelser
- Vedlikehold av dokument metadata
Kvalifikasjoner og arbeidserfaring
- Høyere utdanning helst på universitetsnivå, kan erstattes med relevant erfaring
- Dokumentkontroll erfaring, ønskelig fra prosjekter innen vind eller olje & gass sektor
- 2-5 års relevant erfaring
- ProArc erfaring, Microsoft Office og prosjektstøttesystemer.
- Forståelse for prosjektgjennomføringsmetoder og informasjonsflyten i et EPC-prosjekt
Personlige egenskaper
- Lærevillig og nysgjerrig
- Proaktiv og resultatorientert
- Strukturert og faglig engasjert
- kvalitetsbevist
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr deg:
- Trygghet - Først og fremst er du fast ansatt hos en arbeidsgiver som har mange solide rammeavtaler for årene som kommer - både med byggherrer, rådgivere og utførende. Tilgang til bransjens mest spennende jobbmuligheter
- Variert erfaring - Som konsulent får du ofte muligheten til å jobbe på flere prosjekter for ulike kunder. Dette gir en bredere erfaring og mulighet til å lære nye ferdigheter og bransjer, uten å bytte arbeidsgiver.
- Nettverksbygging - Gjennom å jobbe med ulike kunder og prosjekter får du muligheten til å bygge et bredt nettverk innenfor ulike bransjer og organisasjoner. Vi har et stort nettverk av dyktige fagspesialister på tvers av bransjer, disipliner og selskaper som man kan dra nytte av
- Utviklingsmuligheter - Vi investerer i opplæring og utvikling av våre ansatte for å sikre at de har de nødvendige ferdighetene og kunnskapen til å lykkes i sine roller. Dette innebærer for deg både muligheter for kompetanseheving og utvikling
- Fleksibilitet/Balanse - Vi tilbyr fleksible arbeidsordninger som for eksempel muligheten til å jobbe hjemmefra eller å velge prosjekter som passer best for ens interesser og ferdigheter. Kanskje du i tider ønsker å jobbe redusert? Vi er en fleksibel arbeidsgiver som legger tilrette for deg og dine ønsker
- Karrieremuligheter - Vi kan tilby gode karrieremuligheter med muligheter for langt raskere avansement og økt ansvar basert på prestasjoner og kompetanse
- Dynamisk arbeidsmiljø - Arbeidsmiljøet hos oss er dynamisk og utfordrende, noe som kan være stimulerende og inspirerende for deg som liker å jobbe med varierte oppgaver og utfordringer
- Sosialt - IKM Rada er et personlig konsulentselskap hvor du som ansatt vil oppleve at du vil bli godt ivaretatt og verdsatt. Vi har mange sosiale sammenkomster gjennom året og kan nevne sommerfest, middager, julebord, afterwork m.m.
- Konkurransedyktig kompensasjon - Gode lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger med bla. helseforsikring, samt personalgoder som inkluderer tilgang til leie av firmaleiligheter/hytte, rabatter trening og hotell m.m
Vær oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere søkere og invitere til intervju også før offisiell frist. Vi oppfordrer derfor kandidater til å sende inn en tidlig søknad.
Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt;
Dag Samsonsen - Salg & Markedsdirektør/Partner IKM Rada
E-post: dag.samsonsen@IKM.no
Mobil +47 480 95 462
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
IKM Rada er et fremtidsrettet konsulent- og rekrutteringsselskap som leverer høyt kvalifiserte medarbeidere til de største bedriftene og prosjektene i Norge. Vi har lang erfaring innen rekruttering og rådgivning.
Vi forstår våre kunder og deres behov, og har det beste utgangspunkt for å levere akkurat det våre kunder trenger. Vi tror på den kraften vi har i egenskap at vi er godt utdannet, erfaring fra næringen og et omfattende nettverk.
Våre ansatte er kjent for å inneha en høy kompetanse og skal skape en merverdi for våre kunder. IKM Rada er en kunnskapsbedrift og våre ansatte er og skal være opptatt av faglig stolthet og integritet og levere kvalitet i henhold til dette. Derfor bruker vi mye ressurser på å utvikle våre ansatte gjennom omfattende kursing og kompetansefond.
Vi er lokalisert både i Bergen, Oslo og Stavanger, men har også ansatte andre steder Norge. I tillegg leverer vi ressurser til internasjonale oppdrag.