Front Office Supervisor (1.Resepsjonist)
Quality Hotel er en av Nordens største hotellkjeder med 60+ hotell i Norge, Sverige og Danmark. Hotellene våre er unike på hver sin måte, men felles for dem alle er den gode, varme atmosfæren og den personlige tilnærmingen til hver gjest. Hos oss er det møter mellom mennesker som er viktigst, og et besøk hos oss skal være noe man minnes med glede, uansett om man er her som møtebooker, konferanse-deltagere eller ferierende barnefamilie.
Nå søker vi en ivrig og ambisiøs Front Office Supervisor som skal være med på å drive servicen i hotellets resepsjon til nye høyder.
Om deg:
- Du har en varm og omtenksom personlighet.
- Du synes det er gøy å småprate med både store og små, og å gjøre noens dag litt bedre.
- Du er en naturlig inspirator som motiverer mennesker rundt deg bare ved å være deg selv.
- Du ser det store i det lille og har sans for detaljer.
- Du forstår at salg = service og sammen oppnår vi våre mål.
- Du er selvstendig og fleksibel og liker høyt tempo.
- Du er flytende i både tale og skrift på norsk as well as in English for å kunne møte alle våre gjester på et så personlig nivå som mulig.
- Du kan ta raske beslutninger når det kreves.
- Du har gode datakunnskaper
- Du er punktlig og lojal.
- Du har arbeidserfaring fra hotellresepsjon, eventuelt annen relevant erfaring. Fagbrev og kjennskap til Mews/Event Temple er stor fordel, men ikke et krav.
- Du har fylt 20 år.
Om jobben:
- Du skal utføre tradisjonelt resepsjonsarbeid som å sjekke gjester inn og ut, svare på telefoner og epost, ta i mot bestillinger, forberede ankomstliste, følge sjekklistene, mm.
- Du har ansvaret for å skape unike gjesteopplevelser for hotellets gjester, samt lede teamet i å gi uforglemmelig service.
- Du skal motivere resepsjonistene, fordele oppgaver og jobbe for økt lønnsomhet, god kvalitet og for å nå avdelingens mål innenfor mersalg, gjestetilfredshet, verving, medarbeiderengasjement og effektivitet.
- Du skal i samråd med din nærmeste leder, skape rutiner for avdelingen, kvalitetssikre disse, og sørge for at de etterleves.
- Du skal kontinuerlig følge opp gjestetilfredsheten, og agere når det er nødvendig.
- Du vil i utgangspunktet arbeide på dagtid + hver tredje helg (kveldsarbeid, oftere helgearbeid i perioder og endringer i turnus kan forekomme og må påregnes)
- Du skal rapportere til Front Office Manager og være ansvarlig stedfortreder når vedkommende ikke er til stede.
- Ved ansettelse blir en fullstendig stillingsbeskrivelse presentert, samt en oversikt over mandat og forventninger
- Oppstart er 1 agust 2024 eller tidligere etter avtale.
Vi tilbyr:
- Et herlig arbeidsmiljø med fantastiske kolleger
- Utviklingsmuligheter i Nordens mest spennende og ekspansive hotellkonsern
- Personalfordeler som “Superkollega”, med bla. gratis overnattinger og personalrabatter ved våre over 240 hoteller
- Ordnede arbeidsforhold
Rekrutteringen skjer løpende og stillingen kan besettes innen søknadsfristen går ut.
Spørsmål kan rettes til Front Office Manager, Andrei Pradzed på 47074921 eller andrei.pradzed@strawberry.no