Regnskap og administrasjon/Salgskoordinator
Altas Norge søker etter en motivert og ambisiøs kandidat til stillingen som Regnskap og administrasjonsmedarbeider /Salgskoordinator
Hos oss vil du:
· Jobbe i et kreativt og teknisk faglig sterkt miljø
· Få utfordrende og interessante arbeidsoppgaver
· Jobbe direkte med leverandører og kunder
· Være selvstendig i ditt arbeide
- En fleksibel og spennende jobb sammen med dyktige kolleger
- Moderne og Flotte lokaler i Spydeberg
- Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
Arbeidsoppgaver:
· Regnskapsrelaterte oppgaver som bokføring, avstemminger, månedsavslutning og rapportering
· Lønnskjøring
· Håndtering av inngående og utgående fakturaer samt reskontrooppfølging
· Kontoradministrative og interne serviceoppgaver etter behov
· Organisering av transport i inn og utland
Ønskede kvalifikasjoner:
· Erfaring med regnskap og økonomiarbeid
· Gjerne relevant utdanning innen økonomi- og administrasjon
· Gode dataferdigheter og komfortabel med nye systemer
· Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig i både Norsk og Engelsk
Hvordan er du som person?
Vi ser etter deg som er ambisiøs og som har en positiv innstilling, og som trives med varierte arbeidsoppgaver i løpet av en arbeidsdag.
Du må være en person som har både høy arbeidsmoral og en stor arbeidskapasitet.
Utover dette søker vi deg som er strukturert, arbeider systematisk og som trives i et aktivt miljø som krever stor grad av nøyaktighet og effektivitet. Vi setter trivsel på arbeidsplassen høyt, og ser etter en utadvendt og sosial kollega som vil bidra også på dette området.
Om bedriften
Altas Norge er en ledende aktør innenfor våre segmenter i Norge. Vi leverer minibusser, midibusser opp til 30 seter, skolebusser, og spesial kjøretøy som for eksempel ambulanser.
Vi leverer premium produkter, kundespesifikke løsninger, og fremtidsrettede innovasjoner, og vårt mål er å være den prefererte leverandør av påbygg til alle typer kjøretøy.