Koordinator til vårt Geirangerkontor
Privat
Geiranger
Om jobben
Oppstart
24.04.2019
Type ansettelse
Sesong, heltid
Antall stillinger
2
Hovedoppgavene består i å forberede, koordinere og administrere gjennomføringen av utfluktene ved cruiseskip anløp i Geiranger samt nødvendig etterarbeid.
Stillingen krever teamarbeid, men også å kunne arbeide selvstendig og holde hode kalt i hektiske situasjoner. Vi søker en nøyaktig og ansvarsbevisst person som er løsnings orientert. Du må være flytende i engelsk skriftlig og muntlig. Gjerne erfaring/utdanning i reiseliv/logistikk bransjen og/eller kjennskap til Geiranger regionen. Du må også være komfortabel med å jobbe med ulike dataprogrammer og telefonbruk.
Vi tilbyr et internasjonalt miljø med en kjekk og spennende arbeidsdag som inneholder varierte oppgaver og muligheter for fremtidig ansettelse for den rette personen. Opplæring vil bli gitt.
Om bedriften
Geiranger & Nordfjord Cruise Handling (Geiranger Cruise Handling AS) operates in Geiranger, Nordfjord, Ålesund and Skjolden and in the summer season (from end April to end September) we have around 180 tour guides. We have offices in Stryn, Geiranger and Ålesund.
For the upcoming summer season 2019 we expect the total of around 350 cruise calls in Geiranger, Hellesylt, Olden and Nordfjordeid. In Ålesund we are handling 105 of the ships calls.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
262981
- Sist endret
23. mars 2019
- Hentet fra
FINN
- Referanse
140397211