Vil du lede innkjøpsprosessen og bygge sterke leverandørforhold?
IKM Rada AS
Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøper
Oppstart
18.12.2024
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest mandag 2. desember
Er du en person som trives med å bygge gode relasjoner og har et skarpt øye for detaljer? Vi er ute etter innkjøpere som besitter gode forhandlingsferdigheter og som skaper sterke og langsiktige partnerskap med våre leverandører.
IKM Rada søker nå etter innkjøpere til flere av våre kunder. Er du klar for nye og spennende utfordringer sammen med oss? Da vil vi gjerne høre fra deg.
Aktuelle arbeidsoppgaver kan være:
- Vedlikeholde og utvikle innkjøpsstrategier, planer og budsjetter
- Administrere og koordinere anskaffelser team aktiviteter for tildelte pakker, samt sikre at prosjektmål og prosedyrer overholdelse
- Behandle forespørsler, tilbudsevaluering,innkjøpsordrer, forhandlinger og overvåke leveranser
- Tett samarbeid med ingeniør - og integrasjonsteam
- Rapportere til leder i forhold til risiko, kostnader, tidsplan,fremgang og status
- Administrere garantier, endringer, fakturakontroll og prosjektavslutning
Kvalifikasjoner og arbeidserfaring
- Minimum 3 års erfaring fra olje- og gassindustrien
- Relevant utdanning - Bachelor- eller mastergrad
- Gode kommunikasjonsevner og en lagspiller
- Gode analytisk og systematiske ferdigheter
- Sterk på forhandling og kontraktshåndtering
- Høy integritet og etiske verdier
- Teknisk innsikt og kommersielt drevet
- Språk: Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr deg
- Trygghet - Først og fremst er du fast ansatt hos en arbeidsgiver som har avtale med noen av bransjens mest anerkjente aktører. Det gir deg tilgang til å være en del av spennende og utfordrende prosjekter.
- Variert erfaring - Som konsulent får du ofte muligheten til å jobbe på flere prosjekter for ulike kunder. Dette gir en bredere erfaring og mulighet til å lære nye ferdigheter og bransjer, uten å bytte arbeidsgiver.
- Nettverksbygging - Gjennom å jobbe med ulike kunder og prosjekter får du muligheten til å bygge et bredt nettverk innenfor ulike bransjer og organisasjoner. Vi har et stort nettverk av dyktige fagspesialister på tvers av bransjer, disipliner og selskaper som man kan dra nytte av.
- Utviklingsmuligheter - Vi investerer i opplæring og utvikling av våre ansatte for å sikre at de har de nødvendige ferdighetene og kunnskapen til å lykkes i sine roller. Dette innebærer for deg både muligheter for kompetanseheving og utvikling.
- Fleksibilitet/Balanse - Vi tilbyr fleksible arbeidsordninger som for eksempel muligheten til å jobbe hjemmefra eller å velge prosjekter som passer best for ens interesser og ferdigheter. Kanskje du i tider ønsker å jobbe redusert? Vi er en fleksibel arbeidsgiver som legger tilrette for deg og dine ønsker
- Karrieremuligheter - Vi kan tilby gode karrieremuligheter med muligheter for langt raskere avansement og økt ansvar basert på prestasjoner og kompetanse
- Dynamisk arbeidsmiljø - Arbeidsmiljøet hos oss er dynamisk og utfordrende, noe som kan være stimulerende og inspirerende for deg som liker å jobbe med varierte oppgaver og utfordringer.
- Sosialt - IKM Rada er et personlig konsulentselskap hvor du som ansatt vil oppleve at du vil bli godt ivaretatt og verdsatt. Vi har mange sosiale sammenkomster gjennom året og kan nevne sommerfest, middager, julebord, afterwork m.m
- Konkurransedyktig kompensasjon - Gode lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger med bla. helseforsikring, samt personalgoder som inkluderer tilgang til leie av firmaleiligheter/hytte, rabatter trening og hotell m.m
Vær oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere søkere og invitere til intervju også før offisiell frist. Vi oppfordrer derfor kandidater til å sende inn en tidlig søknad.
Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt;
Dag Samsonsen - Salg & Markedsdirektør/Partner IKM Rada
E-post: dag.samsonsen@IKM.no
Mobil +47 480 95 462
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
IKM Rada er et fremtidsrettet konsulent- og rekrutteringsselskap som leverer høyt kvalifiserte medarbeidere til de største bedriftene og prosjektene i Norge. Vi har lang erfaring innen rekruttering og rådgivning.
Vi forstår våre kunder og deres behov, og har det beste utgangspunkt for å levere akkurat det våre kunder trenger. Vi tror på den kraften vi har i egenskap at vi er godt utdannet, erfaring fra næringen og et omfattende nettverk.
Våre ansatte er kjent for å inneha en høy kompetanse og skal skape en merverdi for våre kunder. IKM Rada er en kunnskapsbedrift og våre ansatte er og skal være opptatt av faglig stolthet og integritet og levere kvalitet i henhold til dette. Derfor bruker vi mye ressurser på å utvikle våre ansatte gjennom omfattende kursing og kompetansefond.
Vi er lokalisert både i Bergen, Oslo og Stavanger, men har også ansatte andre steder Norge. I tillegg leverer vi ressurser til internasjonale oppdrag.