Er du vår nye økonomisjef?
Sveio kommune
Sveiogata 70, 5550 Sveio
Om jobben
Stillingstittel
Økonomisjef
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 4. desember
Vi søkjer ein trygg, tydeleg og tillitskapande leiar.
Som økonomisjef hos oss vil du ha hovudansvar for kommunen si økonomistyring og vera ein viktig pådrivar for god drift og vekst i kommunen.
Stillinga inngår i rådmannens leiargruppa, og stillinga rapporterer direkte til rådmann.
ANSVAR OG ARBEIDSOPPGÅVER
Du vil ha hovudansvar for budsjett, økonomirapportering og årsavslutning. Du vil ha ei aktiv
rolle i å skrive politiske saker, og bidra i komplekse avgjersleprosesser som påverkar kommunen og innbyggjarane.
Stillinga har ansvar for økonomi og lønnsavdeling i kommunen, med 5 tilsette, der den daglige drift av avdelingen blir leia av avdelingsleiar økonomi og lønn.
Andre sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgåver vil vere
- å vere rådmannen sin støttespelar når det gjeld økonomiske og finansielle problemstillingar
- å leggje til rette for god økonomistyring og økonomiforvaltning
- utarbeiding av overordna økonomiske analysar
- økonomi og budsjettoppfølgning
- å presentere økonomiarbeidet for politikarar
- likviditetsplanlegging og vurdering av finansielle plasseringar og opptak av lån
- oppfølging og støtte i økonomi til kommunalsjef og einingsleiare
ØNSKTE KVALIFIKASJONAR OG PERSONLEGE EIGENSKAPAR
Me ser etter deg som har relevant høgare utdanning - til dømes siviløkonom.
Relevant leiarerfaring frå tilsvarande stilling i offentleg og/eller privat sektor.
Me trur at vår nye økonomisjef evnar å tenkje både langsiktig og heilhetleg, samstundes som ein har auge for detaljane.
Du er analytisk med ei god framstillingsevne, og kommuniserer godt både internt og eksternt.
Vidare ser me føre oss at du har
- erfaring med budsjettarbeid, økonomistyring, økonomisk analyse og rapportering
- god skriftleg og munnleg framstillingsevne, med fokus på klart språk
- erfaring med å leie ei avdeling er en fordel
Personleg eignaheit vil bli tillagt stor vekt i vurderinga.
KVIFOR SVEIO KOMMUNE?
- Fagleg spanande oppgåver og eit godt og inspirerande arbeidsmiljø
- Ei hektisk kvardag i ein kommune i kontinuerleg utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordningar og løn etter avtale
- Fleksitidsordning
Søknadsfrist: 4.12.2024 – vi vurderer søknader fortløpande.
ØNSKJER DU MEIR INFORMASJON OM STILLINGA?
Ta kontakt med vår rekrutteringspartnarr HAMNØY AS ved rådgjeverane
- Espen Gismervik, tlf. 912 49 465
- Marita Stakkestad Hanstveit, tlf. 452 53 909
Vis di interesse for stillinga ved å registrera CV-en og søknaden din snarast. Attestar og vitnemål legg du ved søknaden. Alle førespurnader blir behandla konfidensielt – også overfor oss i Sveio kommune i innleiande fase dersom det er ønskeleg.
Tiltredning etter avtale.
Kontaktinformasjon
Espen Gismervik, Rådgiver, 912 49 465, eg@hamnoy.noMarita Stakkestad Hanstveit, Research & analyse, 452 53 909, msh@hamnoy.no
Arbeidssted
Sveiogata 705550 SVEIO
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sveio kommuneReferansenr.: 4876324152
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 04.12.2024
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2774163
- Hentet fra
talentech
- Referanse
7cc916b80b1d49809c6a1259705c8e3e