Logistikkoordinator
Arbeidsoppgaver
- Ordrehåndtering
- Logistikk
- Fakturering
- Kostnadskontroll
- Avviksbehandling
- Reklamasjonsbehandling
Ønskede kvalifikasjoner
- Bachelor i feks økonomi, logistikk, international markedsføring
- Bakgrunn innen logistikk/innkjøp
- Løsningsorientert
- Gode språkkunnskaper, minimum engelsk,
- God tallforståelse
- God IT forståelse og god kjennskap til excel
Personlige egenskaper
- Utadvendt
- Strukturert
- Gode kommunikasjonsevner
Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg.
Om bedriften
Bergen Bemanning AS er et heleid bergensk bemanningsselskap med konsulenter innen administrative og tekniske fagområder. Vår målsetning er å tilby fleksible og effektive bemanningsløsninger. Med mer enn 30 års allsidig erfaring fra bransjen har vi verdifull kunnskap om markedet og våre kunder og vet hvor viktig gode relasjoner er.