Utvendig Renhold søker adminitrativ kordinator
For vår kunde Utvendig Renhold søker vi nå en engasjert og organisert administrativ koordinator fra april til juli. Dette midlertidige oppdraget krever en dedikert person med gode kommunikasjonsferdigheter og evnen til å håndtere varierte administrative oppgaver.
Søker må påregne å jobbe i Kristiansand noen dager. Det blir betalt kjøregodtgjørelse.
Arbeidsoppgaver
- Utarbeide tilbud etter gitte retningslinjer
- Besvare telefoner og henvendelser
- Administrere og svare på e-postkommunikasjon
- Utføre generelle administrative oppgaver etter behov
- Bidra til effektiv drift av kontoret ved å håndtere diverse forefallende oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med administrativt arbeid er en fordel men ikke et krav. Her får du opplæring.
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
- Evne til å arbeide selvstendig og i team
- Organisatoriske ferdigheter og evnen til å prioritere oppgaver effektivt
- God kjennskap til Microsoft Office-programvare (Word, Excel, Outlook)
Vi tilbyr:
- Et dynamisk arbeidsmiljø med muligheter for personlig og faglig utvikling
- Konkurransedyktig lønn
- Oppdraget varer fra april til juli 2024.
Vi intervjuer og ansetter fortløpende så ikke nøl med å søke! Vi ser frem til å høre fra deg!