Avdelingsleder renhold
Org.nr.: Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for administrativ ledelse av avdelingen som innbefatter fagansvar, personalansvar, budsjett- og økonomiansvar
- Følge opp og videreutvikle internkontrollsystem i henhold til lov og forskrift
- Innkjøp av driftsmidler og renholdsmateriell
- Bidra til å utvikle enhetens tjenester i forhold til kommunens løpende behov
- Bidra til et rent og godt inneklima i kommunens bygg
- Bidra i arbeidet med virksomhetens handlingsplaner
Kvalifikasjoner:
- Husøkonom og/eller fagbrev renhold. Andre godt kvalifiserte søkere med relevant praksis kan komme i betraktning.
- Erfaring fra renholdstjeneste og kunnskap om kommunal drift og tjenester
- Relevant ledererfaring vil bli vektlagt
Personlige egenskaper:
- Selvstendig, engasjert, initiativrik og løsningsorientert
- Serviceinnstilt, kunne arbeide effektivt, målrettet og strategisk både faglig og administrativt
- Praktisk orientert, systematisk med allsisdig forståelse og innsikt i renholdsfaget
- Endrings- og lærevillig og ha evne til å gjennomføre beslutninger
- Evne og vilje til å inspirere og motivere medarbeidere
- Være fleksibel og se muligheter
- Gode samarbeids- og kommunikasjonevner
Vi tilbyr:
- Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Gode opplæring/utviklingsmuligheter
- Meningsfylt arbeid
- Et arbeidsmiljø preget av arbeidsglede, engasjement og organisasjonstilhørighet
- Lønn etter tariffavtalens bestemmelser
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste med navn, alder, stilling/yrkestittel og bosted. Det kan gjøres unntak om offentliggjøring av en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om søker kan offentliggjøres selv om søker har bedt om unntak. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
For stillinger der det kreves politiattest jf. gjeldende lovverk må politiattest foreligge senest ved tiltredelse. Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Svein Aannestad, Tlf: +47 97180480, Mobil +47 97180480, Epost: Svein.Aannestad@tinn.kommune.no
Om bedriften
Tinn kommune har i underkant av 6000 innbyggere og ligger øverst i Telemark med Hardangervidda som nærmeste nabo og med byen Rjukan som kommunesenter. Kommunen har et variert næringsliv, et godt utdannings tilbud og vi kan by på et allsidig tilbud innenfor kulturliv, idrett og friluftsliv.
Reiselivet i kommunen er i sterk utvikling med en rekke enestående attraksjoner. Rjukan er på UNESCO`s verdensarvliste for sin arkitektur og godt bevarte industrihistorie. Tinn skal være en framtidsrettet kommune og vi ønsker å prioritere tiltak som videreutvikler kommunens service.
Tinn kommune har et meget godt tjenestetilbud som vi ønsker å videreføre og styrke.
Tinn kommune er en ”to-nivå” kommune der ansvar, myndighet og praktisk arbeidet knyttet til daglig drift ligger i den enkelte enhet. Arbeidsforholdet reguleres av gjeldende lov og avtaleverk samt lokale retningslinjer og reglement.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke ledig stilling hos oss, uavhengig av kjønn, etnisitet, religion og livssyn eller funksjonsnedsettelse. Tinn kommune er en IA-virksomhet og vi arbeider sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø