Vil du lede vårt profesjonelle lås- og sikkerhetssenter?
Norlock søker en kundeorientert leder for vår fagbutikk i Kristiansand sentrum.
Skippergata 93, 4614 Kristiansand S
Om jobben
Stillingstittel
Vil du lede vår butikk innen lås- og sikkerhetsløsninger?
Type ansettelse
Fast
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
1
Norlock er en unik nisjebedrift i Kristiansand som kort fortalt leverer og monterer dører, lås, beslag, porter og adgangskontrollsystemer. I vår butikk i Posebyen har vi et bredt assortert utvalg av selskapets produkter. I tillegg tilpasser vi profesjonelle låsesystemer til offentlige og private bygg, og jobber med alt fra privatkunder til store prosjekter som Aquarama, Kunstsiloen, de nye fengslene, sykehus, skoler, en hel del leilighetsbygg, kjøpesentre og mye mer.
Vi ser etter en leder til vår butikk i sentrum. Det er tre stillinger i butikken, og dere har stor frihet til å drive denne i hverdagen. Målet er å håndtere og levere de bestillingene som kommer innenfor avtalt tid, med god service og sørge for fornøyde kunder. Kundene er i hovedsak entreprenører, håndverkere, vaktmestre og privatkunder. En del av oppdragene kommer via Norlocks egne prosjektledere, og dere får ansvaret for videre oppfølging når større prosjekter er levert. Ditt hovedansvar er å drive butikken godt, samt å videreutvikle den til å møte fremtidige behov. Stillingen inkluderer operative hverdagsoppgaver som salg, drift og ledelse, kundebetjening, tilbud, bestillinger og innkjøp.
Vårt produktsortiment er omfattende, med en kraftig utvikling fra mekaniske systemer til mer digitale løsninger. Vi bruker mye av vår tid på å lage systemnøkler og bygge mekaniske låsesystemer, noe som gjerne kan beskrives som et puslespill med millioner av varianter og små dubbeditter.
Vi gir deg kompetansen og kursene du trenger for å komme i gang med faget.
Vi tror jobben passer godt for deg som skjønner butikkdrift, som er kremmer av natur og som trives med å jobbe med kunder, tekniske produkter og løsninger. Så da er spørsmålet: Er dette noe for deg?
Send søknad snarest, vi vurderer fortløpende.
Dette blir hverdagen din:
- Ansvaret for butikkens drift og resultater
- Ansvar for å utvikle bedriften videre med fokus på fremtidens løsninger/behov og økt kundemasse
- Lede og støtte dine kolleger, samt kunne tre inn for dem ved behov for mer kapasitet.
- Håndtere hele prosessen fra forespørsel, tilbud og bestilling til ferdig levert og fakturert løsning
- Betjene kunder som kommer inn, pr. mail eller telefon på en god måte.
- Ha oversikt, kontroll og orden på hele butikken, utstillingen, varelager og logistikk.
Ønsket bakgrunn:
- Erfaring/forståelse for butikkdrift, gjerne fra tilsvarende bransje, jernvare, elektro eller liknende
- Noe teknisk/digital innsikt, interesse og forståelse
- Kremmeregenskaper med fokus på lønnsom og effektiv drift
- Generelle datakunnskaper er nødvendig
- Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper samt noe engelsk
- Stillingen krever plettfri vandel/ politiattest
Vi tror disse egenskapene er vesentlige for å lykkes i stillingen :
- Tar ansvar, er stødig og til å stole på
- Evne til å finne løsninger og se alternativer
- Flink med folk og god til å kommunisere klart og tydelig
- Systematisk og strukturert med god gjennomføringsevne
- Stort fokus på å levere resultater og møte kundenes forventninger
- Evne, motivasjon og interesse for å lære et nytt fagfelt
Hvorfor begynne hos oss?
Bedriften er i vekst, svært solid, veldrevet og de ansatte fremhever et godt arbeidsmiljø og hyggelige kolleger. Du får store muligheter til å lære deg et spennende og nytt fagområde. Vi er stolte av å ha et høyt kompetansenivå på vårt fag, en kultur for tett samarbeid, samt hurtige og gode beslutningsprosesser. Du får stor frihet og store påvirkningsmuligheter på driften i butikken, og du kan utvikle deg både faglig og som person. Du blir med på å skape gode og langsiktige og arbeidsplasser for deg selv og andre. Det er et godt samarbeid med hovedkontoret på Rige, og dere kan få god faglig støtte derfra ved behov. Stillingen rapporterer til daglig leder for selskapet.
Vi har ellers konkurransedyktige betingelser og gode forsikringsordninger. I tillegg har vi en alle tiders firmaleilighet på La Manga i Spania du kan glede deg til å bruke. Normal arbeidstid hos oss er 08-16 eller 07-15 mandag til fredag. Har du lyst til å prøve noe helt nytt? Da håper vi å høre fra deg!
Kontaktinformasjon
Trond Sørensen, Rådgiver, Mentor Partner, +47 900 92 201Arbeidssted
Skippergata 934614 Kristiansand
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Norlock ASReferansenr.: 4824701246
Stillingsprosent: 100%
Fast
Om bedriften
Norlock AS ble etablert i 1985. Vi tilbyr total løsninger innen områdene salg/montering av alle typer dører, porter, gitter, lås, beslag og adgangskontrollsystem. Vår prosjektavdeling holder til i Rigedalen 40 i Kristiansand. I tillegg har vi butikk i Skippergata 93. Selskapet vokser og har solid økonomi, en stor ordrereserve, 43 ansatte og spennende framtidsutsikter. Norlock har også et konsept hvor vi selger spesialdører i hele Norden. Budsjettet i 2024 er en omsetning på 174 millioner. Vi kan vise til stabilt gode resultater over lang tid.
Innenfor vårt markedsområde er det fortsatt et stort vekstpotensial. Derfor ser vi etter dyktige folk som vil være med å bidra til vår videre utvikling.Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2672532
- Sist endret
12. august 2024
- Hentet fra
talentech
- Referanse
15c0989a23474f3f972e338e3651bfc3