Renholdsoperatør /helsefagarbeider
Org. nr: - Stillingsident: 4289624154 Presentasjon av stillingen:
Kongsvingersykehus er i en tilpasningsfase hvor vi bygger opp vår kapasitet for å kunne håndtere økt tilførsel av ø-hjelpspasienter fra Øvre Romerike. Vi skal fremover undersøke, utrede og behandle flere pasienter og vi har derfor behov for flere dyktige medarbeidere. Samtidig vil dette bidra til at vi bygger et sterkere grunnlag som et faglig robust og bærekraftig lokalsykehus med akuttfunksjoner. Vi håper du har lyst til å være med på denne utviklingen og bidra med din kunnskap og erfaring for å sikre gode og sikre pasientløp i regionens største kompetansevirksomhet.
Ved anestesi- og operasjonsseksjonen Kongsvinger har vi nå ledig 75 % fast stilling for renholdsoperatør, ev. helsefagarbeider/hjelpepleier
Stillingen innebærer turnusarbeid med dag- og kveldsvakter, samt helgevakter.
Ved intern ansettelse kan det bli ledig stilling i annen stillingsprosent eller vikariat.
Seksjonen har i dag 4 operasjonsstuer hvorav èn er reservert til ortopediske inngrep. I tillegg består avdelingen av en sterilsentral.
Seksjonen består av 35 årsverk og arbeidshverdagen vår bærer preg av teamarbeid, effektivitet og høyt arbeidstempo.
Vi har nært samarbeid med andre avdelinger.
Arbeidsoppgaver
- Arbeidet består i renhold, rydding og holde orden i anestesi- og operasjonsseksjonen
- Demontering, rengjøring og desinfeksjon av instrumenter og utstyr
- Bestilling, mottak og rydding av varer
- Påfylling av varer og utsyr til anestesi- og operasjonsseksjonen
- Pakke og levere preparater og prøver som skal sendes
- Hente utstyr, bygge operasjonsbord og hjelpe teamene og operasjonsstuene
- Hente og levere post og pakker
- Dokumentere utført renhold og testing av vaskemaskiner
Kvalifikasjoner
- Fagbrev som renholdsoperatør eller autorisert helsefagarbeider, eventuelt kan erfaring kompensere for utdanning
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig
- Kompetanse og/eller erfaring fra operasjonsavdeling vektlegges
- Noe datakunnskap
Personlige egenskaper
- Evne til å bidra til et godt arbeidsmiljø
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Lojal til beslutninger, ansvarsbevisst for egen læring
- Evne til å arbeide selvstendig. Nøyaktig
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Strukturert og effektiv, må trives med å jobbe i hektisk miljø
- Arbeidet er til dels fysisk krevende
- Vi vil legge stor vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr
- Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst
- Arbeid i et spennende og interessant miljø
- Et godt arbeidsmiljø
- Medlemskap i pensjonsordning (KLP)
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
Kontaktinformasjon
Ingunn Togstad, Seksjonsleder, 97782055
Arbeidssted
Parkvegen 35
2212 Kongsvinger
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Akershus universitetssykehus HF
Referansenr.:4289624154
Stillingsprosent: 75%
Fast
Søknadsfrist: 11.10.2020
Om bedriften
Akershus universitetssykehus (Ahus) er et lokal- og områdesykehus for ca. 575 000 innbyggere. Hovedoppgavene er pasientbehandling, forskning, undervisning og pasientopplæring. Vi har pasienttilbud innen somatikk, psykisk helsevern og rusbehandling.
«Menneskelig nær -- faglig sterk» er vår visjon
Kongsvinger sykehus er lokalsykehus for innbyggerne i Kongsvinger, Eidskog, Grue, Sør- og Nord Odal samt Nes kommune i Akershus. Sykehuset har akutt-tilbud og elektiv virksomhet innen indremedisin, kirurgi og ortopedi, føde-/gynekologi, øye, øre-nese-hals og barnepoliklinikk, samt har områdefunksjon i revmatologi. Kongsvinger ligger idyllisk til ved elva Glomma med nærhet til flott turterreng så vel sommer som vinter.
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.