Salgskoordinator til stort selskap
For en av våre store kunder, ser vi etter en salgskoordinator.
•Salgskoordinator er en stilling under stadig utvikling -- hovedmål er å være bindeledd mellom kunde og leveranse, og mellom salg og leveranse og sikre kontinuerlig kundekommunikasjon fra forespørsel til oversendt ordre.
•Bistå salg i salgsrettetarbeid, slik at de oppfyller våre budsjetter og mål
•Salgskoordinator skal være superbruker i støttesystemet til salg, og bruke dette for å bidra i salgs- og ordrefasen
•Ha overordnet ansvar for at salgsprosesser (forespørsel, ordre, salgsrapportering) blir fulgt og forbedret
•Optimalisere grensesnittene mot interne avdelinger iht. avdelingens og selskapets målsetninger
•Salgskoordinator er kontaktpunkt for forespørsler og bestillinger fra firmaets rammeavtalekunder
Arbeidsoppgaver
•Besvare henvendelser fra rammeavtalekunder på en god måte, ved å ha sterk kjennskap til disse kundenes løsninger og kontaktpersoner
•Være kontaktpunkt ved bestilling fra små og store kunder
•Registrering av ordre, herunder nysalg, reforhandling, flyttinger og oppgraderinger
•Sikre korrekt fakturainformasjon fra første ordre så langt det er mulig
•Innlegging av aksessforespørsler, sikre korrekt forespørsel ved første innleggelse så langt det er mulig
•Bistå selger med å innhente kundeinformasjon fra forskjellige avdelinger i verdikjeden
•Være oppdatert på salgsrutine/prosess og sørge for at ordre blir registrert riktig etter gjeldende rutine, samt bidra til å forbedre disse
•Sende/motta kontrakter
•Delta i kundeprosjekter ved behov
•Andre oppgaver som naturlig faller inn under stillingen
Dine personlige egenskaper:
•Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
•Du har stor arbeidskapasitet og motiveres av perioder med høyt arbeidspress
•Er kundeorientert og har fokus på kundereisen
•Selvstendig, strukturert og effektiv
•Løsningsorientert
•Tar initiativ og ansvar
Ønsket erfaring og kvalifikasjoner:
•Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
•Høgskole/universitetsutdanning er en fordel, men ikke et krav
•Gode IT-kunnskaper, og er nysgjerrig på ny teknologi
•Gjerne erfaring fra IT/Telecom
Om bedriften
Vi i Hodejakt1 bistår våre kunder med å rekruttere medarbeidere til faste stillinger, prosjekter og tidsbegrensede oppdrag innen våre spesialområder IT, økonomi/finans, kontor/administrasjon, salg og ledelse.
Mange års erfaring og et stort nettverk gjør at vi effektivt kan foreta de riktige valgene for våre kunder og kandidater.
Vår suksess i 15 år er et resultat av kunnskapen om markedet, tett og personlig oppfølgning og rask leveranse med høy kvalitet.