Er du serviceinnstilt og en god organisator?
Sodexo AS
Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Facilities Coordinator
Type ansettelse
Fast, deltid
Antall stillinger
1
Da kan denne stillingen som Facilities Coordinator for kunden vår i Trondheim være noe for deg. Kunden vår er et anerkjent IT selskap. Du vil bli med i et team på 20 engasjerte medarbeidere spredt over Tromsø, Trondheim og Oslo. Du vil bli involvert i teamet, og det er gode muligheter for å lære gjennom oppgaver vi gjør sentralt på kontrakten.
Bli med i Sodexo og bli en del av noe større. Du hører hjemme i et team der du kan handle med hensikt og utvikle deg på din egen måte.
Arbeidstid: mandag til fredag kl 08:00-16:00.
Det er mulighet for å endre og tilpasse stillingsprosent.Studenter eller andre kandidater som har mulighet til å jobbe deltid oppfordres til å søke.
Oppstart: snarest.
Søknader vil bli vurdert fortløpende.
- Administrering av vanlig post inn/ut, adgangskort og ta imot besøkende
- Sørge for at kontoret til enhver tid er operativt etter gjeldende retningslinjer fra kunden
- Ansvarlig for å rapportere fasiliteter som har mangler eller trenger service og reparasjon, samt følge opp serviceavtaler med leverandører
- Bistå ved utarbeidelse av dokumenter, rapporter og presentasjonsmateriale ved behov
- Assistere i rapportering, herunder budsjett og månedsavslutninger
- Kontaktperson mot gårdeier og sørge for informasjonsflyt mellom gårdeier og kunde
- Opptre i overensstemmelse med gjeldende HMS politikk, og at risikoreduserende tiltak defineres og etterleves
- Bidra til at drift i henhold til kontrakt med oppdragsgiver samt lover og forskrifter på området
- Gode digitale ferdigheter, MS Office pakken
- God i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Det er ønskelig med erfaring innen kontordrift. Annen erfaring innen kundebehandlings- og serviceyrker kan også være relevant
- Er nøyaktig og strukturert
- Har evner til å arbeide selvstendig, men også i team
- Har utmerkede kommunikasjonsferdigheter og er god på å bygge relasjoner med kunder og ansatte på alle nivåer
Å være en del av Sodexo er mer enn en jobb; du vil også bli en del av noe større . Du vil tilhøre et team og et selskap som verdsetter deg for den du er, hvor ditt bidrag har betydning og innvirkning på andre mennesker, og du får mulighet til å utvikle deg.
Vi tilbyr også:- Fleksibelt og dynamisk arbeidsmiljø
- Tilgang til pågående opplærings- og utviklingsprogrammer
- Kantineordning
- Full opplæring
Sodexos verdier er serviceinnstilling, lagånd og utvikling. Deler du de samme verdiene og kjenner deg igjen i innholdet ovenfor? Ikke nøl- ta neste steg i karrieren med oss.
Om bedriften
Sodexo sitt formål er å skape en bedre hverdag for hver enkelt, for et bedre liv for alle. Sodexo har virksomhet i 45 land hvor vi leverer tjenester som forbedrer hverdagen til 80 millioner mennesker hver eneste dag. I Norge er vi ca 1 000 medarbeidere og vi omsetter for ca. 1 milliard kroner i året. Våre kunder er innen offentlig sektor, privat næringsliv og olje- og gassnæringen, og vi har lang erfaring med drift av ulike servicetjenester som personalrestaurant, renhold, vaktmester- og kontorstøttetjenester. Vi er i front med vårt bærekraftsarbeid som har stor verdi for våre medarbeidere, kunder og samfunnet rundt oss. Les mer om Sodexo på vår hjemmeside www.sodexo.no.
Sektor
Privat
Nettsted