Collection Specialist
Har du lyst til å være med å bygge et nytt team? Etter å ha outsourcet regnskapet i noen år, velger vår kunde nå å ta regnskapsfunksjonen tilbake inhouse.
Vi søker kredittmedarbeider til å håndtere kundereskontro mot bedriftsmarkedet, samt rapportering innenfor dette området. Arbeidssted er på hovedkontoret i Asker. Rollen krever at man jobber på tvers av alle avdelinger, for eksempel, drift, regnskap, salg og kundeservice, samt samarbeide med Skandinavia.
Hverdagen vil være travel, så det er viktig at du kan holde hode kaldt og har kontroll på detaljene - også når det gjelder store mengder av data og tall.
Arbeidsoppgaver
Noen av dine viktigste oppgaver vil blant annet være:
- oppfølging av utestående fordringer mot bedriftsmarkedet
- rapportering
- bokføring av bilag
- bistå supervisor med aktiviteter knyttet til månedsavslutning
- videreutvikle og oppdatere prosedyrer knyttet til innfordring
- melde og følge opp it utfordringer
- bidra til godt samarbeid på tvers av avdelinger
Ønskede kvalifikasjoner
- min 3 års erfaring med finansrelatert arbeid
- utdannelse innen økonomi/ erfaring kan kompensere
- erfaring med vedlikehold av intern kontroll
- jobber selvstendig
- erfaring med håndtering av store datamengder
- gode kommunikasjons og samarbeidsevner
- gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig, da stillingen innebærer mye kontakt med våre samarbeidspartnere og kunder
- gode engelskkunnskaper
Vi kan tilby
- interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- hyggelig miljø
- gode opplærings- og utviklingsmuligheter
- konkurransedyktige betingelser samt pensjons- og forsikringsordninger
Høres dette ut som det kan være noe for deg? Ta kontakt med Sidsel Gjulem Warbo på mail sidsel.warbo@azets.com for mer informasjon om stilling eller oppdragsgiver.