Trafikkleder renovasjon
Trafikkleder renovasjon
Vi søker deg som ser muligheter i endringer, er god til å arbeide selvstendig, er glad i å omgås og kommunisere med alle typer mennesker. Du er opptatt av samarbeid, service og godt arbeidsmiljø. Er du i tilegg et A-menneske som liker å komme i gang tidlig på morgenen; da er du kanskje vår nye trafikkleder.
De viktigste arbeidsoppgavene:
Du vil ha et helhetlig ansvar for samhandling og optimalisering av avfallsinnsamlingen;
- ansvar for innsamling av avfall fra husholdningsabonnenter.
- ansvar for den daglig drift av renovasjonsbiler og mannskap.
- personalansvar for ca 10 sjåfører/renovatører.
- Rekruttering, oppfølging og utvikling av personell.
- Være en pådriver for et positivt og godt arbeidsmiljø.
- Bidra til sterkt fokus på HMSK og sikkerhetskultur.
- kundekontakt og veiledning. Informasjonskampanjer/sosiale medier.
- følge opp service- og vedlikehold av kjøretøy og annet utstyr.
- kontakt opp mot eierkommunene.
- ansvar for kundehåndteringsystemene samt korrekt abonnementsdata: KomTek.
- modernisere og digitalisere avfallstjenestene for å øke materialgjenvinningen.
Kvalifikasjonskrav:
- høyere utdanning på bachelornivå, men minimum fagbrev innen relevant fagretning, f.eks innen transport/logistikk/yrkessjåfør. Særlig sterk og relevant realkompetanse vil kunne kompensere for deler av utdanningskravet.
- ledererfaring og erfaring med personalledelse.
- gode IT kunnskaper/digital kompetanse.
- god økonomiforståelse.
- gode kommunikasjonsevner på norsk, min. nivå B2.
- førerkort kl.C. Førerkort klasse C og YSK må påregnes å tas på sikt dersom man ikke har dette ved tiltredelse. Det vil kunne avtales dekning av dette mot bindingstid i bedriften.
Det er ikke et krav, men det er også ønskelig med kjennskap/erfaring med:
- markedsarbeid og sosiale medier.
- arbeid med systemer for flåtestyring og/eller ruteplanlegging.
- HMSK-arbeid.
- avfall-, gjenvinning- og/eller transportbransjen.
- mekanisk kompetanse, teknisk forståelse.
- ISO-systemer for kvalitet- og miljøledelse.
- kundebehandling
- saksbehandling for offentlig sektor.
Arbeidssted er i hovedadministrasjonen ved Tana bru, men noe reisevirksomhet må påregnes da selskapet har virksomhet over store deler av Øst-Finnmark.
Vi kan tilby:
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en fremtidsrettet og trygg bransje.
- Et aktivt og godt arbeidsmiljø med utviklingsmuligheter.
- Konkurransedyktige betingelser og ordnede arbeidsforhold.
Kontaktperson:
Daglig leder Arve Øverland tlf. 942 02 680 , e-post: ao@ofas.no
Søknad med referanser sendes til:
ØFAS Husholdning AS, Deanugeaidnu 163, 9845 Tana, eller på e-post til: post@ofas.no
Kvinner oppfordres til å søke.
Om bedriften
ØFAS Husholdning AS er et datterselskap i ØFAS-konsernet. Selskapet har som hovedformål å drive med kommunal tjenesteyting innenfor renovasjon og slam for kommunene i Øst-Finnmark. I tillegg driver selskapet bemannede miljøstasjoner i Kirkenes, Vardø, Båtsfjord og Berlevåg. Hovedkontoret er lokalisert i Tana. For mer informasjon om konsernet, se vår hjemmeside www.ofas.no.