Deltidsmedarbeider til vårt nye kundeservicesenter og post i butikk
Elsker du å yte god service og har erfaring fra posten?
Vi søker engasjert deltidsmedarbeider til vårt helt nye kundeservicesenter og post i butikk.
Åsane Storsenter er blant Bergens største kjøpesenter med 130 butikker og en omsetning på 1,8 mrd. Senteret har en sentral beliggenhet langs E39/E16, lett tilgjengelig fra Åsane Bussterminal og med gode parkeringsforhold. Åsane Storsenter forvaltes og eies av Olav Thon Gruppen. Kjøpesenteret har en bred og god butikkmiks med god dekning i nærmest alle bransjer, i tillegg en del av bydelens viktige servicefunksjoner som NAV, helsestasjon, leger og tannleger. - og nå også med eget kundeservicesenter med post i butikk tjenesten.
Kundeservicesenteret- og post i butikk skal være åpent i hele senterets åpningstid, og vi ønsker å tilby kundene en helt ny opplevelse av disse tjenestene. Vi søker nå engasjerte medarbeidere til faste deltidsstillinger for å bemanne servicepunktet.
Er du glad i å møte mennesker, yte service og ønsker en variert og aktiv jobb? Som medarbeider i kundeservice og post i butikk, vil du ha en hektisk og variert hverdag, hvor du møter mange av våre hyggelige kunder her på senteret.
Arbeidsoppgaver:
- Yte god service til alle som besøker kundeservicesenteret, enten det gjelder post eller spørsmål om senteret.
- Mottak og utlevering av pakker og post.
- Være delaktig i rutinene tilnyttet drift av post i butikk tjenesten
- Bidra i postlogistikken, noe som innebærer løft og fysisk arbeid.
- Noe administrativt arbeid.
- Sentralbordfunksjon, svare på kundehenvendelser.
- Servicefunksjon overfor butikker, leietakere og andre aktører som benytter senteret.
Kvalifikasjoner:
- Fordel med erfaring fra kundebehandling og post, og gjerne resepsjon eller butikk.
- God generell IT-kompetanse og -forståelse.
- God muntlig og skriftlig kompetanse i norsk, det er en fordel om du også behersker engelsk eller tysk muntlig.
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt, positiv og flink til å kommunisere.
- Trives med travle og varierte dager, og tåler at det til tider kan være hektisk.
- Gode samarbeidsevner, løsningsorientert.
- Trives med en jobb som kombinerer fysisk og administrativt arbeid.
- Nøyaktighet og pålitelighet, god ordenssans.
Vi kan tilby deg:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Hyggelig arbeidsmiljø.
- En variert arbeidsdag med høyt tempo.
- Faglig og personlige utviklingsmuligheter.
Arbeidssted er Åsane Storsenter sin kundeservice og post i butikk. Stillingsstørrelsen vil variere fra ca. 10-30 % og inkludere kvelds- og lørdagsjobbing. Senterets åpningstider er 10 - 21 på hverdager, og 10 - 18 lørdager.
Hva du kan forvente av oss:
Som en del av Olav Thon Gruppen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, noe som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er et markedsledende konsern innen kjøpesenter og eiendom. Vi tilbyr gode karrieremuligheter , kurs og videreutvikling, samt gunstige ansattfordeler og rabatter.
Tror du dette kan være noe for deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!
Eventuelle spørsmål kan rettes til Leder for kundeservice og hentepunkt Lise Farestvedt på e-post lise.farestvedt@olavthon.no