Er du vår nye salgskonsulent i ett av Norges mest spennende og innovative selskap innen logistikk?
Salg HORECA
Hagan
Om jobben
Stillingstittel
Salgskonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
I vår avdeling er vi opptatt av mangfold, så om du er kvinne eller mann, han, hun eller hen, ung eller gammel, har liten eller ingen betydning. Det som er viktig for oss er at du er en god lagspiller. Du ønsker å være med å løfte avdelingen og du setter alltid kunden først. Du er løsningsorientert og kreativ og en utpreget relasjonsbygger som brenner for sluttresultatet. Du vil bli en del av det vi kaller for «hjerte av Vectura» og det er her selskapets salgsmål blir oppnådd. Du kommer til å jobbe med de beste kollegaene, i ett inspirerende og spennende miljø, og du jobber mot serveringsbransjen og våre spennende importører.
Du vil lære litt om vin, men mye om logistikk av engasjerte og modige kollegaer. Det er en fordel om du allerede har et godt nettverk i bransjen og/eller har salgserfaring, men en uredd fremtoning og behagelig væremåte er også vel så viktig for å lykkes i stillingen. Vectura AS har høye vekstambisjoner for de neste årene så du må ikke være redd for en utfordring. Stillingen er en kombinasjon av salg og kundebehandling og det vil være muligheter for personlig og faglig videreutvikling fremover.
Vi søker etter deg som liker å ha mange baller i luften samtidig og som klarer å lande de på en fin måte. Du trives med å jobbe i et team samtidig som du er selvstendig. Du er en bidragsyter både til det faglige så vel som det psykososiale miljøet. Du er engasjert, strukturert og analytisk, samtidig handlekraftig, god på kommunikasjon og sulten på salg.
Arbeidsoppgaver:- Relasjonsbygging og tett oppfølging av våre kunder
- God og effektiv kundebehandling
- Hunting av nye kunder og oppfølgning av leads
- Saks -/ ordre - / avvikshåndtering
- Samhandle med drift, distribusjon, innkjøp og øvrige virksomhetsområder
- Bidra til å videreutvikle Norges beste salg- og kundeservice
- Delta på messer og arrangementer, stillingen omfatter noe reisevirksomhet.
Vi er opptatt av å dele kunnskap, ideer og forbedringsforslag. Hos oss får du ta eierskap til dine ansvarsområder og stillingen rapporter til Salg- og kundesenterleder.
Ønskede kvalifikasjoner:- Nettverk- og relasjonsbygger
- Drives av å skape gode resultater
- Kunne jobbe strukturert og analytisk
- God forretningsforståelse
- Erfaring fra serveringsbransjen, fortrinnsvis salg og kundeservice
- God digital kompetanse og erfaring knyttet til MS Office, særlig Excel og Powerpoint
- Meget gode norsk og engelsk kunnskaper, muntlig og skriftlig da vi er en del av ett internasjonalt konsern
- Du må like høyt tempo der dagene går fort, ha pågangsmot, være nysgjerrig og ha evnen til å jobbe både selvstendig og i team
- De beste kollegaene og en leder som ønsker å videreutvikle deg
- Du får jobbe i en bransje som alltid er i endring, og du vil lære noe nytt hver dag. Ingen dag er lik
- Muligheter for å delta på arrangementer og lære mer om produkter fra markedsledende importører i Norge
- Være en del av ett internasjonalt børsnotert konsern -- Anora Group Plc
- Jobbe i lyse, moderne lokaler med eget treningsrom og kantineordning
- En variert jobb innenfor en spennende bransje
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Fleksitid
- Parkeringsordning om du kommer med bil
- Konkurransedyktige betingelser
I søknaden din vil vi at du velger 3 egenskaper som beskriver deg og hvorfor du søker jobben hos oss.
Kontaktpersoner:Vibecke Graff
Teamleder Kundesenter
912 45 410
Om bedriften
Sektor
Privat