Konsulent - Regnskaps- og lønnstjenester
Org. nr: - Stillingsident: 4023916511 Presentasjon av stillingen:
Vil du jobbe med lønn i en innovativ bydel der optimalisering av arbeidsprosesser og digitalisering er en del av hverdagen. Er du glad i digitale verktøy? Trives du med varierte arbeidsoppgaver og hektiske dager? Vil du være med på å videreutvikle lønn og regnskap i bydelen? Da er du velkommen til å søke på vår stilling i stab " regnskaps- og lønnstjenester"
Kun elektroniske søknader blir behandlet.
Arbeidsoppgaver
- Lønnsarbeid fra a til å
- Bistå ved forberedelse til lønnskjøring
- Delta i videreutvikling av våre arbeidsprosesser
- Tett samarbeid med ledere og øvrige kolleger
- Lønnsstøtte, råd og veiledning til ledere og medarbeidere
- Kurs- og opplæringsvirksomhet
- Faglig støtte ved implementering av nye elektroniske løsninger innen fagområdet
- Avstemminger mot økonomisystemet
- Oppfølging av reiseregninger og utlegg
- Ansvar for tilgangsstyring i HR - systemet
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning (minimum bachelornivå)
- Relevant erfaring inne lønn og/eller regnskap
- Datakyndig med god systemforståelse
- God tallforståelse
- Kjennskap til HR - systemet Unit 4 og GAT er en fordel
- Meget gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
- Vi vektlegger personlig egnethet
Utdanningsretning
- Økonomiske og administrative fag
Utdanningsnivå
- Høyskole/Universitet/Diplom/BachelorgradCand.Mag.
Personlige Egenskaper
- Du er strukturert og nøyaktig i ditt arbeid.
- Du har gode samarbeidsevner
- Du evner å tenke helhet
- Du har god formidlingsevner innen fagfeltet
- Du er selvgående og initiativrik
- Du er serviceinnstilt og tillitsskapende
- Du er tilpasningsdyktig og fleksibel
- Du har meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Vi tilbyr
- Lønn etter kvalifikasjoner i lønnstrinn 34 - 43 (kr 487 500 - 561 600)
- Varierte, interessante og spennende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstid
- Sentralt beliggende på Lambertseter med god offentlig kommunikasjon til sentrum
- Medlemskap i Oslo Pensjonsforsikring og mulighet for gunstige låne- og forsikringsordninger
- Hyggelige kollegaer
- Vi samlokaliserer og flytter inn i nybygde lokaler 1.2.2020
- Bydelen disponerer to hytter på Beitostølen
- Avtale med Elixia
Kontaktinformasjon
Thomas Langsholt, Stabsleder, 40847914, thomas.langsholt@bns.oslo.kommune.no
Kari Ester Berntzen, 47516790, kari.berntzen@bns.oslo.kommune.no
Arbeidssted
Oslo
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Oslo kommune, Bydel Nordstrand
Ref. nr.:4023916511
Stillingsbrøk: 100%%
Fast stilling
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 03.03.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4023916511&company_id=2660403377&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Bydel Nordstrand ligger sydøst i byen og har rundt 50 000 innbyggere. Bydelen ligger nær sjøen og marka og har flott utsikt over fjorden. Det er kort vei til sentrum med offentlig kommunikasjon.
Bydel Nordstrand består av bydelsdirektørens stab og fire avdelinger. Avdelingene er Mestring og Omsorg, Oppvekst, Velferd og Tilrettelagte Tjenester. Bydelen arbeider aktivt for å sikre at bruker er i sentrum. Vi har etablert en unik plattform for innovasjon. Vi skal være endringsdyktige for å møte morgendagens utfordringer. Som medarbeider i bydelen vil du være en viktig brikke i dette endringsarbeidet.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo Kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om. Les mer om Bydel Nordstrand på våre nettsider.