Vikariat som avdelingsleder!
Quality Health Care AS
8400 Sortland, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Sykepleier
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
QHC søker en engasjert og målrettet leder til en 100% stilling/vikariat på et spesialisert sykehjem – med mulighet for fast ansettelse.
Det er et spesialisert sykehjem med 17 plasser for mennesker med demenssykdom, fordelt på tre grupper med mulighet for tilrettelagt skjerming. Her møter du en dedikert arbeidsgruppe bestående av flotte sykepleiere, vernepleiere, fagarbeidere og ufaglærte – alle med et felles mål om å skape et trygt, omsorgsfullt og inkluderende miljø for demmes beboere.
Periode:
Optimal oppstart for en god overgang mellom avtroppende og påtroppende avdelingsleder ville vært den 9 desember 2024. Men vi kan vurdere kandidater med mulighet for oppstart senest i løpet av januar 2025.
Turnus:
37,5h per uke, dagtid man-fre.
Vi søker deg som:
Personlige egenskaper:
Som avdelingsleder vil du spille en nøkkelrolle i å sikre høy kvalitet på tjenestene våre, utvikle avdelingen i tråd med nåværende og fremtidens behov, og skape et godt arbeidsmiljø for de ansatte. Du vil være ansvarlig for faglig kvalitet, personalledelse og økonomistyring for din avdeling, og du vil rapportere til enhetsleder pleie og omsorg.
Arbeidsoppgaver:
Vi tilbyr:
Send en søknad på mail hvor du forteller om hva for relevant erfaring du har ifht dette oppdrag, samt at du skal oppgi når du kan starte i oppdraget.
SØKNADSFRIST: 08.11.2024
Det er et spesialisert sykehjem med 17 plasser for mennesker med demenssykdom, fordelt på tre grupper med mulighet for tilrettelagt skjerming. Her møter du en dedikert arbeidsgruppe bestående av flotte sykepleiere, vernepleiere, fagarbeidere og ufaglærte – alle med et felles mål om å skape et trygt, omsorgsfullt og inkluderende miljø for demmes beboere.
Periode:
Optimal oppstart for en god overgang mellom avtroppende og påtroppende avdelingsleder ville vært den 9 desember 2024. Men vi kan vurdere kandidater med mulighet for oppstart senest i løpet av januar 2025.
Turnus:
37,5h per uke, dagtid man-fre.
Vi søker deg som:
- Har interesse for demensomsorg og et ønske om å bidra til faglig utvikling.
- Er en sterk relasjonsbygger, trives med samarbeid og ser muligheter i utfordringer.
- Ønsker å lede og motivere et tverrfaglig team av helsepersonell ved å fremme et åpent og inkluderende arbeidsmiljø hvor samarbeid og dialog er i fokus.
- Er en tydelig beslutningstaker og problemløser gjennom kreativitet og analytiske ferdigheter.
- Evner å motivere, inspirere og veilede. Er åpen for endringer og evner å tilpasse deg nye situasjoner og behov.
- Har autorisasjon som sykepleier.
- Er selvstendig og faglig engasjert.
- Har førerkort klasse B.
Personlige egenskaper:
- Empatisk og omtanke for beboernes behov.
- Evne til å tenke strategisk, til å se helheten og utvikle langsiktige planer i tråd med tjenesten sin utvikling.
- Organisatoriske ferdigheter, evne til å planlegge, prioritere og organisere oppgaver og ressurser effektivt.
- Evne til å motivere, fremme vekst, styrke og inspirere medarbeidere.
- God problemløser med strategisk tilnærming.
- Åpen for endringer og kontinuerlig læring.
- Ønskelig med ledererfaring og relevant videreutdanning.
Som avdelingsleder vil du spille en nøkkelrolle i å sikre høy kvalitet på tjenestene våre, utvikle avdelingen i tråd med nåværende og fremtidens behov, og skape et godt arbeidsmiljø for de ansatte. Du vil være ansvarlig for faglig kvalitet, personalledelse og økonomistyring for din avdeling, og du vil rapportere til enhetsleder pleie og omsorg.
Arbeidsoppgaver:
- Lede og utvikle teamet for å sikre faglig kvalitet i den utøvende omsorgen.
- Rekruttere samt bevare, veilede og støtte ansatte i deres daglige arbeid.
- Utarbeide og følge opp budsjetter og ressurser. Overvåke økonomien i avdelingen, være en ansvarlig bidragsyter for å sikre kostnadseffektive tjenester og best mulig ressursutnyttelse innenfor de tildelte økonomiske rammene.
- Systematisk HMS, kvalitets- og forbedringsarbeid.
- Samarbeide tett med pårørende, helsemyndigheter og andre relevante aktører.
- Delta aktivt i utviklingen av avdelingens strategier og målsettinger.
- Fremme et godt arbeidsmiljø preget av trivsel og samarbeid.
Vi tilbyr:
- Gratis bolig under oppdragstiden og tilgang til egen bil.
- Gratis reise både ved oppdragsstart/slutt, samt et par avtalte betalte hjemreiser under oppdragstiden.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Tett oppfølgning under hele oppdragsperioden.
Send en søknad på mail hvor du forteller om hva for relevant erfaring du har ifht dette oppdrag, samt at du skal oppgi når du kan starte i oppdraget.
SØKNADSFRIST: 08.11.2024
Om bedriften
QHC er en strategisk og langsiktig leverandør av høyt kvalifisert helsepersonell til offentlig og privat sektor. Selskapets forretningsmodell bidrar til å løse bemanningsbehovet i norsk helsevesen i definerte og forutsigbare rammer for kunder og medarbeidere.
Gjennom gode rekrutteringsprosesser finner vi riktig kompetanse og tilrettelegger for kundetilpassede leveranser.
I QHC er vi opptatt av å skape nye muligheter og trygghet for våre kunder og medarbeidere. Våre løsninger gir fleksibilitet, vi investerer tid til å bli kjent med kunder og medarbeideres behov, ønsker og forventninger. Vi finner løsninger og sammen skaper vi kvalitet.
Du kan lese om våre ansattes erfaringer her: bemlo.no/companies/quality-health-care/reviews
Sektor
Privat
Nettsted