Aleris Helse AS søker dyktig regnskapsmedarbeider
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.
Arbeidsoppgaver
- Registrering og oppfølging av inngående faktura
- Føring av banktransaksjoner/remittering
- Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker
- Generell bilagsføring
- Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse
- Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post
- Andre ad hoc oppgaver
Kvalifikasjoner
- Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid
- Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning
- Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt
- Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel
- God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen
- God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter.
- Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post
Personlige egenskaper
- Positiv, strukturert og nøyaktig.
- Fleksibel og løsningsorientert
- Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling
- Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø.
Tiltredelse etter avtale.
Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.