Hjemmehjelp - 40 % stilling
Arbeidsoppgaver:
Delta i direkte tjenesteyting overfor brukere, vise omsorg og respekt for brukerens integritet og medbestemmelse.
Følge opp gjeldende system for rapportering og dokumentasjon.
Ansvar for at tjenesten utøves i samsvar med vedtak, og skal ved endring i tjenestebehov orientere leder.
Veilede og orientere nye medarbeidere og vikarer om deres arbeidsoppgaver.
Sørge for at pasient er kjent med pasientens rettigheter og klageadgang, hvem de kan henvise til for å få hjelp til å fremme sine interesser og klage.
Ansvar for å melde fra til leder om skader på pasientens eiendeler, nestenulykker, uhell og ulykker.
Kvalifikasjoner:
Har grunnleggende datakunnskaper
Behersker norsk skriftlig og muntlig
Det stilles krav om norskprøve 3 for utenlandske søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Krav om gyldig politiattest ved ansettelse
10 år grunnskole
Førerkort klasse B
Må disponere egen bil
Personlige egenskaper:
Pliktoppfyllende
Pålitelig
Lojal og grundig i sitt arbeid
Evne til selvstendighet, initiativ og fleksibilitet
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Godt humør, viser ansvarlighet og engasjement
Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet
Grane kommune tilbyr:
Gode pensjons- og forsikringsordninger
IA-bedrift
Motiverte og kunnskapsrike kollegaer
Interessante utfordringer
Mulighet til faglig og personlig utvikling
Lønnsvilkår:
Lønn i henhold til gjeldende tariff, kompetanse og ansiennitet.
Annen informasjon:
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
Referanser bes oppgitt.
Evt. spørsmål vedr. stillingen rettes til Line Marte Solbakken, 78 18 08 50
Søknad leveres via Grane kommunes hjemmeside/ledige stillinger