Kontormedarbeider med IT ansvar søkes til vårt hovedkontor.
Til denne stillingen søker vi en dyktig kontormedarbeider med god IT forståelse og minimum 5 års relevant erfaring fra lignende arbeid. Personlige egenskaper og egnethet vektlegges.
Vi ser etter deg som:
- Er pålitelig, nøyaktig, engasjert og evner å ha et godt overblikk over det som skjer i virksomheten.
- Går inn som en del av teamet og forstår at i vårt firma må alle bidra der det trengs for å oppnå de målsetningene vi setter oss.
- Er fleksibel, og trør til når det trengs for å komme i mål med arbeidsoppgavene i henhold til tidsfristene vi jobber under.
- Har relevant erfaring med varemottak/vareflyt/lagerstyring.
- Er godt kjent med hvordan et ERP-system fungerer og vedlikeholdes.
- Er dyktig og kunnskapsrik Excel bruker og liker å jobbe med tall/statistikk/priser.
- Har et langsiktig perspektiv i arbeidslivet, og ønsker å finne din plass i vår organisasjon.
- Snakker og skriver flytende både norsk og engelsk.
- Har god IT og systemforståelse, og kan ha hovedansvaret for implementering av nye ERP, CRM og økonomisystemer i samarbeid med hovedkontor i Tyskland samt bidra til opplæring internt her i Norge. Kjennskap til CRM Dynamics 365 kan være en fordel.
- Kan bidra til god informasjonsflyt mellom kundeservice/logistikk og salgsteam.
Arbeidsoppgavene vil bestå av -- men ikke være begrenset til følgende:
- Bistå daglig leder med rapportering, fakturakontroll, utarbeidelse av statistikker etc.
- Varelager/vareflyt
- Ajourhold/overordnet bruker av ERP, CRM ++
- Fakturering/purring.
- Toll
- Statistikk både til kunder/samarbeidspartnere, hovedkontor i Tyskland og internt.
- Bistå i anbudsprosesser, utfylling av anbudsdokumenter
- Utarbeide og ajourholde varekataloger og prislister
- Fraværshåndtering/timelister
- Samarbeid med regnskapsfører/revisor i Norge samt Controlling og Accounting ved hovedkontor i Tyskland
- Forefallende kontorarbeid
- Håndtering og videreformidling av innkommende e-post/brevpost.
- Bistå på kundeservice (telefon) og legge inn ordre. Produktopplæring vil bli gitt innenfor våre fagområder
Hos oss får du:
- En spennende og interessant stilling som du selv kan være med å sette ditt preg på.
- Konkurransedyktige betingelser
- Kunnskapsrike og hyggelige kolleger i både inn og utland
Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Ragnhild Davidsen på telefon eller e-post. Alle søknader må sendes inn digitalt i systemet, men det er mulig etter avtale å komme innom kontoret i forkant dersom du ønsker mer informasjon før du sender inn din søknad. Dersom du ønsker det, må du gjøre en avtale med Ragnhild før du kommer for at vi skal kunne ivareta smittevernhensyn.
Om bedriften
medi Norway AS er datterselskap av tyske medi GmbH & Co KG. medi Norway har i mer enn 30 år markedsført og solgt helseartikler og medisinsk utstyr til helseforetak og institusjoner over hele landet. Vi har spesialkompetanse innen medisinsk kompresjon, utstyr for lymfødembehandling og ortopediske hjelpemidler. Våre kunder er helseforetak, fysioterapeuter, fotterapeuter, bandagistforretninger, ortopediske verksteder og apotek. medi Norway har hovedkontor og lager på Karmøy utenfor Haugesund, men har hele landet som arbeidssted. medi har virksomhet i nesten 100 land verden over, herunder 25 datterselskap og ca. 3000 medarbeidere.