Helsefagarbeider
Randaberg sykehjem, Randaberg kommune
Torvmyrveien 4, 4070 Randaberg, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsefagarbeider
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
4
Søk på jobben
Søk senest søndag 23. mars
Vi søker nå etter flere dyktige helsefagarbeidere som vil bli en del av heldøgntjenesten i Randaberg Kommune!
Vi har behov for helsefagarbeidere ved Randaberg Sykehjem som vil samarbeide tett med de andre avdelingene i heldøgntjenesten. Som en del av vår strategi og vårt arbeid med å sikre en bærekraftig helsetjeneste for fremtiden, ønsker vi i Randaberg å styrke fagkompetansen i avdelingene. Vårt fokus er å sikre kontinuitet og kvalitet i tjenesten, hele døgnet - hele året.
Vi er i gang med å opprette et sykepleierteam som skal arbeide på tvers av heldøgntjenesten og vi har derfor behov for flere helsefagarbeidere som kan være kontinuitetsbærere i avdelingene. I forbindelse med dette er vi i gang med et spennende kompetansehevingsopplegg ‘’Helsefagarbeideren fram!’’, hvor målet er å fremheve helsefagarbeiderens rolle i tillegg til å styrke opplevelsen av trygghet og mestring.
Godtgjøring for ekstra helgetimer
Heldøgntjenesten i Randaberg består av:
Heldøgntjenesten har 2 dyktige sykehjemsleger i full stilling som bidrar til å sikre høy kvalitet på helsetjensten. Heldøgntjenesten setter fokus på velferdsteknologisk løsninger og har tatt i bruk Sensio pasientvarslingssytsem og IKOS digtal tavle.
Arbeidsoppgaver
- Pasientoppfølging og tjenesteansvar hos både korttidspasienter og langtidspasienter.
- Observere helsetilstand og rapportere eventuelle endringer i pasientens tilstand til sykepleier eller lege.
- Administrering av medisiner.
- Dokumentere, lage tiltaksplaner og rapportere endringer i pasientens helsetilstand i Gerica.
- Følge opp velferdsteknologiske løsninge med pasientvarslingsanlegg og IKOS (digital samhandling og oppfølgingsverktøy)
- Ivareta og samarbeide med pårørende.
- Tverrfaglig samarbeid: Delta i møter med annet helsepersonell for å planlegge og evaluere behandling og omsorg.
- Bidra til et positivt arbeidsmiljø.
Kvalifikasjoner
- Offentlig godkjent helsefagarbeider.
- God evne til observasjon og dokumentasjon.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Erfaring fra arbeid ved sykehjem.
- God kunnskap i IKT og erfaring med bruk av Gerica eller tilsvarende dokumentasjonssystem.
- Kjennskap til og interesse for bruk av velferdsteknologi i helsetjenesten.
Personlige egenskaper
- Du er faglig dyktig med stort engasjement for pasientgruppen.
- Du er fleksibel, initiativrik og målrettet.
- Du evner å håndtere stress og hyppige omstillinger.
- Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og ser muligheter.
- Du bidrar til stabilitet og kontinuitet i tjenesten.
- For oss er det viktig at du trives med ulike typer mennesker og at du ønsker å bruke fagkunnskapen din til det beste for våre pasienter og pårørende.
Den som ansettes må levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.
Personlig egenhet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Godt og nært tverrfaglig samarbeid.
- Gode muligheter for påvirkning.
- Fokus på fagutvikling
- Fagkoordinator som har fokus på daglig drift i avdelingen
- Gratis parkering
- Starter med årsturnus 2026 - med muligheter for å tilpasse egen turnus med justeringsfaser
- Vi er en HjemJobbHjem-bedrift og har tilbud om el-bysykkel.
- Nærhet til Randaberg sentrum med alt det har å tilby.
- Seniorpolitiske tiltak.
Lønn og pensjon
- Kompensjonsavtaler for ekstra helgetimer:
Avtale 1: Kompensasjon for langvakter hver 3. helg
Avtale 2: Kompensasjon for arbeid annenhver helg (vanlige vakter)
Avtale 3: Bonus for ekstra helgetimer i året - Lønns- og arbeidsvilkår iht. lokale og sentrale avtaler. Pensjonsordning i Kommunal Landspensjonskasse
KLP.
Generell informasjon/søknadsprosess
I samsvar med offentlighetslovens bestemmelser gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om unntak. Vi tar kontakt i forkant med søkere som har bedt om dette.
Kontaktinformasjon
Helene Aukland, Avdelingsleder, +47 92080765Arbeidssted
Torvmyrveien 44070 Randaberg
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Randaberg kommuneReferansenr.: 4925309225
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.03.2025
Kontaktperson for stillingen
Helene Aukland
Avdelingsleder
+47 92080765
Om bedriften
Randaberg kommune ligger på Nord-Jæren med Stavanger som nærmeste nabo, og som et grønt pusterom like inntil storbyen. Randaberg kommune har rundt 11.600 innbyggere som er sammen om visjonen «Sammen skaper vi den grønne landsbyen".
* Randaberg kommune ønsker å være en arbeidsgiver som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Randaberg kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Det betyr at vi kun tar imot søknader gjennom Webcruiter. I samsvar med offentlighetslovens bestemmelser gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om unntak. Vi tar kontakt i forkant med søkere som har bedt om dette. Aktuelle kandidater blir innkalt til intervju.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2869345
- Hentet fra
talentech
- Referanse
1db7fe94ff944126bdcf6aa1e8268bdc