Vegplanlegger
IKM Rada AS
Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Vegplanlegger - Bli med og form morgendagens infrastruktur!
Oppstart
02.12.2024
Antall stillinger
2
Typiske arbeidsoppgaver for en vegplanlegger hos oss kan variere avhengig av kunde/prosjektets art og størrelse, men inkluderer ofte følgende:
Arbeidsoppgaver
- Ha fagansvar i prosjektene og sikre høy kvalitet i alle leveranser
- Utarbeide detaljerte tekniske beskrivelser som oppfyller krav og standarder
- Prosjektere veier og gater ved hjelp av feks. Novapoint, Tekla Structures, InfraWorks, Civil 3d, med fokus på funksjonell og bærekraftig infrastruktur
- Arbeide med og utvikle avanserte 3D-modeller for prosjektering og visualisering
- Utarbeide planer både på overordnet nivå og detaljert byggeplannivå
- Mulighet til å lede tverrfaglige prosjekteringsprosesser og sikre effektivt samarbeid mellom ulike disipliner
- Delta aktivt i kundemøter, utarbeide anbud og tilbudsberegninger for å sikre konkurransedyktige og attraktive løsninger
- Mulighet for å være med å markedsføre vegfaget gjennom deltakelse på messer, skolebesøk og andre rekrutteringsaktiviteter
Ønskede kvalifikasjoner
- Vi ønsker at du har en Bachelor/Mastergrad innen vei, samferdsel eller infrastruktur
- Du har gjerne mer enn 5 års relevant erfaring
- Kunnskap om AutoCAD, Novapoint og relevante dataverktøy
- Du har god formuleringsevne på norsk - muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjonsevner
- Trives med samarbeid på tvers av faggrupper, samt opp mot kunder og leverandører
- God på relasjonsbygging
- Løsningsorientert og god teknisk innsikt
- Initiativrik
- Evne til å håndtere og ta beslutninger i en travel hverdag
Vi tilbyr deg
Trygghet - Først og fremst er du fast ansatt hos en arbeidsgiver som har mange solide rammeavtaler for årene som kommer - både med byggherrer, rådgivere og utførende. Tilgang til bransjens mest spennende jobbmuligheter
Variert erfaring - Som konsulent får du ofte muligheten til å jobbe på flere prosjekter for ulike kunder. Dette gir en bredere erfaring og mulighet til å lære nye ferdigheter og bransjer, uten å bytte arbeidsgiver.
Nettverksbygging - Gjennom å jobbe med ulike kunder og prosjekter får du muligheten til å bygge et bredt nettverk innenfor ulike bransjer og organisasjoner. Vi har et stort nettverk av dyktige fagspesialister på tvers av bransjer, disipliner og selskaper som man kan dra nytte av
Utviklingsmuligheter - Vi investerer i opplæring og utvikling av våre ansatte for å sikre at de har de nødvendige ferdighetene og kunnskapen til å lykkes i sine roller. Dette innebærer for deg både muligheter for kompetanseheving og utvikling
Fleksibilitet/Balanse - Vi tilbyr fleksible arbeidsordninger som for eksempel muligheten til å jobbe hjemmefra eller å velge prosjekter som passer best for ens interesser og ferdigheter. Kanskje du i tider ønsker å jobbe redusert? Vi er en fleksibel arbeidsgiver som legger tilrette for deg og dine ønsker
Karrieremuligheter - Vi kan tilby gode karrieremuligheter med muligheter for langt raskere avansement og økt ansvar basert på prestasjoner og kompetanse
Dynamisk arbeidsmiljø - Arbeidsmiljøet hos oss er dynamisk og utfordrende, noe som kan være stimulerende og inspirerende for deg som liker å jobbe med varierte oppgaver og utfordringer
Sosialt - IKM Rada er et personlig konsulentselskap hvor du som ansatt vil oppleve at du vil bli godt ivaretatt og verdsatt. Vi har mange sosiale sammenkomster gjennom året og kan nevne sommerfest, middager, julebord, afterwork m.m.
Konkurransedyktig kompensasjon - Gode lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger med bla. helseforsikring, samt personalgoder som inkluderer tilgang til leie av firmaleiligheter/hytte, rabatter trening og hotell m.m
Vær oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere søkere og invitere til intervju også før offisiell frist. Vi oppfordrer derfor kandidater til å sende inn en tidlig søknad.
Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt;
Marita Tunes/Daglig Leder IKM Rada /+47 92023726
Øyvind Knudsen / Senior Advisor IKM Rada / +47 47304758
Om bedriften
IKM Rada er et fremtidsrettet konsulent- og rekrutteringsselskap som leverer høyt kvalifiserte medarbeidere til de største bedriftene og prosjektene i Norge. Vi har lang erfaring innen rekruttering og rådgivning.
Vi forstår våre kunder og deres behov, og har det beste utgangspunkt for å levere akkurat det våre kunder trenger. Vi tror på den kraften vi har i egenskap at vi er godt utdannet, erfaring fra næringen og et omfattende nettverk.
Våre ansatte er kjent for å inneha en høy kompetanse og skal skape en merverdi for våre kunder. IKM Rada er en kunnskapsbedrift og våre ansatte er og skal være opptatt av faglig stolthet og integritet og levere kvalitet i henhold til dette. Derfor bruker vi mye ressurser på å utvikle våre ansatte gjennom omfattende kursing og kompetansefond.
Vi er lokalisert både i Bergen, Oslo og Stavanger, men har også ansatte andre steder Norge. I tillegg leverer vi ressurser til internasjonale oppdrag.