Helsefagarbeider 100 % fast stilling ved hjemmetjenesten Nordbyen
Gjøvik kommune Hjemmetjenester
Utfarten 6, 2815 Gjøvik, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Turnus
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i overmorgen
Beskrivelse av arbeidssted:
Brenner du for personsentrert omsorg og helsehjelp i hjemmet? Ønsker du deg en givende jobb som er lett og trives i, og er opptatt av et godt arbeidsmiljø? Da kan en stilling hos oss være noe for deg!
Arbeidsstedet er lokalisert på Nordbyen omsorgssenter, her finner du også to sykehjemsavdelinger for personer med demens, ett bokollektiv for personer med demens, dagaktivitetstilbud og kantine. Hjemmetjenesten Nordbyen består av ca. 24 årsverk, og har som oppgave å gi helse- og omsorgstjenester til hjemmeboende.
Vi ønsker oss en faglig engasjert helsefagarbeider til vårt team i ambulerende hjemmetjeneste. Hos oss finner du engasjerte og dyktige kollegaer. I denne stillingen vil du også være en ressurs i vårt demensteam, og ha særskilte oppgaver i forbindelse med dette sammen med de andre i teamet.
Stillingen er p.t. todelt turnus med arbeid hver tredje helg.
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som helsefagarbeider eller hjelpepleier.
- Generell god IKT-systemforståelse.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter. God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Førerkort klasse B.
- Godkjent politiattest.
- Utføre helsehjelp i hjemmet og praktisk bistand etter vedtak og førende retningslinjer/beskrivelser.
- Ivareta brukerens behov og rettigheter i samarbeid med beboeren selv og pårørende.
- Bidra aktivt med fagkompetanse i daglige vurderinger og refleksjoner.
- Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og refleksjoner.
- Veiledning og opplæring av lærlinger, elever og kollegaer.
- Deltaker i virksomhetens demensteam og arbeidsoppgavene dette medfølger.
- Bidra til virksomhetens dagaktivitetstilbud ved behov.
- Delta i forbedringsarbeid i virksomheten.
- Bidra til et positivt arbeidsmiljø i virksomheten.
Personlige egenskaper:
- Høy grad av yrkesstolthet og interesse for å gi gode tjenester på vegne av arbeidsgiver.
- Tillitsvekkende egenskaper som respekt, ærlighet, medarbeiderskap og vilje til å bidra til tjenestens måloppnåelse.
- Evne til omstilling, nytenking og fleksibilitet.
- Inneha gode evner til å prioritere arbeidsoppgaver og jobbe effektivt.
- Finne motivasjon i selvstendig arbeid, men også bidra godt i samarbeid med andre.
- Personlig egnethet, engasjement og en løsningsfokusert tilnærming vektlegges i stor grad.
- Ønskelig med videreutdanning innenfor f.eks. demens, rehabilitering, velferdsteknologi.
Vi kan tilby:
- En godt organisert virksomhet med fokus på orden.
- Gode kollegaer som er pådrivere for sosiale tiltak.
- Et positivt arbeidsmiljø.
- Fokus på lokalt partssamarbeid og systematisk, forebyggende HMS arbeid.
- Mulighet for videreutdanning innenfor Gjøvik kommunes retningslinjer.
- Gode låne- og forsikringsordninger hos KLP.
- Gratis parkering.
Hovedregel er at arbeidsgiver stiller med tjenestebil. Det kan unntaksvis påberope seg bruk av egen bil hvor det skrives med egen avtale.
Unntatt offentlighet må begrunnes:
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.
Søknad:
Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2770787
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3417309_187319_no