Driftseiningsleiar - ledig vikariat som seksjonsleiar ved eventuelt internt opprykk
Felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, Møre og Romsdal politidistrikt
Nedre Strandgate 50, 6005 Ålesund
Om jobben
Stillingstittel
Driftseiningsleiar - ledig vikariat som seksjonsleiar ved eventuelt internt opprykk
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 3. januar
I stillinga som driftseiningsleiar for FEFE får du eit overordna fag- og koordineringsansvar for etterretning, kriminalitetsførebygging og etterforsking i politidistriktet og skal sikre at førebygging blir integrert i politiet sitt strategiske arbeid.
Den vi ser etter har høg integritet, evne til å vidareutvikle medarbeidarar og god gjennomføringsevne. Vi ser etter deg som set retning, skaper oppslutning om mål og gjennomfører nødvendige endringar. Som leiar i politiet skal du oppnå resultat på alle område, i dagleg drift og ved kriser.
FEFE består av fire seksjonar: Seksjon for Statens Barnehus, seksjon for førebygging, seksjon for etterretning og analyse, og seksjon for etterforsking. Vi har medarbeidarar fordelt på fleire lokasjonar i politidistriktet. Eininga har fagansvar for etterretning, førebygging og etterforsking, som mellom anna inkluderer førebygging, etterretning og analyse, etterforsking av grov vald og seksuelle overgrep, organisert kriminalitet og økonomi- og miljøkriminalitet, kriminalteknikk, felles straffesaksinntak og digitalt politiarbeid.
Arbeidsstad for stillinga er Ålesund. Du må pårekne ein del reiseverksemd.
Vi ber om at du i søknaden opplyser kva arbeidsstad du ønskjer. Vi ber deg også oppgi om du søkjer på vikariat som driftseiningsleiar, på eventuelt ledig vikariat som seksjonsleiar, eller begge deler.
Arbeidsoppgåver
Driftseiningsleiar:
Hovudoppgåver
- Vareta fagmyndigheitsrolla (metode, kvalitet, rettleiing, fagutvikling, tilsyn) innanfor ansvarsområdet
- Ha funksjon som politidistriktet sin etterretningsleiar, og leiar av distriktet sitt førebyggande arbeid og etterforsking
- Sørgje for høg kvalitet, effektiv ressursutnytting, samarbeid og måloppnåing i tenesteproduksjonen
- Utvikle eit godt medarbeidarskap, ønskt kultur og god medarbeidartilfredsheit
- Sikre ei heilskapleg styring av etterretning, bruke verksemdsanalyser og erfaringslæring slik at dette inngår som grunnlag for tiltak
- Sikre at førebygging blir integrert i politiet sitt strategiske arbeid
Andre oppgåver
- Innføre og vareta god fagleg dialog med geografiske og funksjonelle driftseiningar, og følgje opp deira samhandling med kommunar og andre lokale samfunnsaktørar innanfor ansvarsområdet
- Sørgje for effektiv bruk av teknologi som vil lette det daglege arbeidet og understøtte gode arbeidsprosessar
- Sørgje for effektiv og einskapleg kommunikasjon (felles bodskap) og oppfølging av aktuelle saker
- Bidra aktivt i leiargruppa, følgje opp leiargruppa sine avgjerder og setje i verk vedtekne endringar
- Sørgje for at tilsette varetek vernet av informasjonen, materiellet og objekta til politidistriktet ved å erkjenne og etterleve gjeldande tryggingsinstruksar og -prosedyrar
- Budsjett-, resultat- og personalansvar i eiga funksjonelle eining
Seksjonsleiar ved evt. opprykk:
- Dagleg leiing av seksjonen med delegert personal- og resultatansvar
- Organisere og leie fagområdet i tett samhandling med funksjonelle og geografiske driftseiningar
- Sette retning og skape resultat og felles måloppnåing i samhandling med andre
- Sikre gjennomføring av overordna styringssignal og føringar som skal utførast på seksjonen
- Leggje til rette for kunnskapsbasert erfaringslæring og ta ansvar for systematisk forbetringsarbeid
- Sikre eit helsefremjande arbeidsmiljø gjennom dialog og samarbeid (HMS og internkontroll)
- Utvikle godt medarbeidarskap, samarbeid, ønskt kultur og god medarbeidartilfredsheit ved seksjonen
- Vere kontaktperson for felles etterforskingseining både internt og eksternt
- Sørgje for at dei faglege oppgåvene som er tillagt seksjonen blir utført i samsvar med gjeldande lover, reglar og instruksar
- Sørgje for at tilsette varetek vernet av informasjonen, materiellet og objekta til politidistriktet ved å erkjenne og etterleve gjeldande tryggingsinstruksar og -prosedyrar
- Kan påleggast andre oppgåver
Kvalifikasjonar
For driftseiningsleiar:
Nødvendig:
- Politi(høg)skule eller anna relevant utdanning minimum på bachelornivå
- Minimum tre års leiarerfaring
- God forståing for og/eller erfaring frå kriminalitetsnedkjemping, både i det førebyggande og reaktive arbeidet
- God resultatoppnåing i tidlegare stillingar
Ønskjeleg:
- Relevant leiarutdanning
- Erfaring frå å leie endrings- og utviklingsprosessar
- Utdanning i eller erfaring frå etterretningsleiing
- Kunnskap om kriminalitetsførebygging, etterretning og etterforsking
- Juridisk/politifagleg kompetanse som supplerer krav til utdanning
For seksjonsleiar:
Nødvendig:
- Politi(høg)skule, juridisk embetseksamen eller mastergrad i rettsvitskap
- Relevant erfaring innan straffesaksbehandling
- Relevant leiarerfaring og/eller leiarutdanning
- Brei politifagleg erfaring
- God kompetanse innan etterforsking og etterforskingsleiing
- God resultatoppnåing i tidlegare stillingar
- Kunnskap om HMS-arbeid, eller at slik kompetanse opparbeidast innan avtalt tid etter tilsetjing
- Kunnskap om lov- og regelverk knytt til straffesaksbehandling
Ønskjeleg:
- Vidareutdanning innan etterforsking og etterforskingsleiing
- Utdanning innan organisasjon og leiing og/eller leiarerfaring
- God kunnskap om og ferdigheiter i bruk av politiet sine datasystem/arbeidsverktøy. Spesielt relevant er god kjennskap til sentrale IKT-system innan etterforsking
- Erfaring med leiing av endrings- og utviklingsprosessar
For begge stillingar gjeld kravet om plettfri vandel og vere skikka for tjeneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må innhentast ved eventuell tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Ved søknad på stillinga må du pårekne at det blir henta inn opplysingar frå enkelte av politiet sine register og system til bruk i vandels- og skikkaheitsvurderinga. Ein må også kunne klarerast for HEMMELEG jf. sikkerhetsloven.
Personlege eigenskapar
- Resultatorientert og god gjennomføringsevne
- Evne til å sette retning, drive endring og skape resultat i samhandling med andre.
- Godt heilskapleg blikk og evne til strategisk og langsiktig arbeid.
- God evne til kommunikasjon og relasjonsbygging
- Samfunnsorientert og har forståing av eininga si rolle i politiet sitt samfunnsoppdrag
- Medarbeidarorientert og har evne til å motivere og utvikle medarbeidarane
Som tilsett i politiet har du høg etisk bevisstheit, du kjenneteiknast av å vere modig og heilskapsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese meir om dei etiske retningslinjene våre og om medarbeidarplattformen her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- Ei utfordrande og spennande stilling for deg som vil vere med og forme politiet for framtida
- Midlertidig stilling som driftseiningsleiar blir lønna som politiinspektør (stillingskode 0290), frå kr. 1 055 000 - kr. 1 173 100 brutto per år
- For stillinga som driftseiningsleiar gjeld særavtale for arbeidstakarar med uregulert arbeidstid
- Midlertidig stilling som seksjonsleiar ved eventuelt opprykk vil ha stillingskode 0326 med funksjonstittel politiavdelingsleiar og blir lønna frå kr. 759.100 til kr 870 900 brutto per år
- For stilling som seksjonsleiar gjeld særavtale om arbeidstidsbestemmelser for politiet (ATB)
- For særskilt kvalifiserte kan noko høgare lønnsplassering bli vurdert.
- Du vil bli medlem i Statens pensjonskasse som gir deg mange gode i tillegg til livsvarig alderspensjon. Du kan ha rett til økonomisk støtte dersom du blir sjuk eller ufør, familien din kan ha rett til økonomisk støtte om du går bort, du blir forsikra mot yrkesskade eller yrkessjukdom, og du får gode vilkår på bustadlån. Les meir om tilsettingsgoda dine på spk.no/medlemskap-i-spk. Det blir trekt to prosent frå løna til innskot i Statens pensjonskasse.
- Bedriftshelseteneste
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Kontaktinformasjon
Ingar Bøen, Politimeister, 70 11 87 00Arbeidsstad
Nedre Strandgate 506005 Ålesund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal politidistriktReferansenr.: 4895142868
Stillingsprosent: 100%
Vikar
Søknadsfrist: 03.01.2025
Kontaktperson for stillingen
Ingar Bøen
Politimeister
70 11 87 00
Om bedriften
Om politidistriktet
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer og dekker ei befolkning på om lag 265 000 menneske. Majestetiske fjellområde set naturlege avgrensingar i Møre og Romsdal fylke, og såleis politidistriktet. Det er Trollheimen på grensa mellom Nordmøre og Trøndelag, Romsdalsfjella med mellom anna Trolltindane i nedre del av Romsdal, Sunnmørsalpane på begge sider av Hjørundfjorden og Tafjordfjella mot Reinheimen Nasjonalpark sørvestover. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Møre og Romsdal politidistrikt har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Organisering av politidistriktet
Politidistriktet med om lag 630 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Dette er verdiane våre
I politiet jobbar vi etter prinsippa i medarbeidarplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på. Vi meiner at inkludering og mangfald er ei styrke og treng medarbeidarar med ulik kompetanse, bakgrunn, erfaring og perspektiv for å bidra til enda betre oppgåveløysing. Dersom det er mogeleg legg vi til rette for deg om du har behov for det.
Positiv særbehandling av søkarar til statlege verksemder
Dersom det er kvalifiserte søkarar med funksjonsnedsetting, hòl i CV-en, eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søkar i desse gruppene, det vil seie positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgiverportalen. Dersom du har funksjonsnedsetting, hól i CV-en eller innvandrarbakgrunn oppmodar vi deg til å krysse av i jobbportalen. Dette dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer på i sine årsrapportar.
Om offentleg søkarliste
Opplysingar om deg kan bli gjort offentlege sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført opp på den offentleg søkarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir tatt til følge, vil du bli varsla om dette.
Har du hugsa dette?
For å ha eit godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllande CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attestar og vitnemål.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2818995
- Hentet fra
talentech
- Referanse
c51aa61055114fb597d92d3007de533c