Arbeidsleder idrett drift
Org. nr: - Stillingsident: 4375677034 Presentasjon av stillingen:
Bymiljøetaten har ledig stilling som arbeidsleder i Idrettsavdelingen, for tiden ved seksjon Idrett Vest. Idrettsavdelingen har ansvar for drift og forvaltning av kommunens idrettsanlegg, herunder idrettshaller, ishaller, fotballbaner og svømmeanlegg. Som arbeidsleder har du og dine medarbeidere ansvar for drift av disse anleggene, og oppgavene vil variere med sesong og ut i fra avdelingens til enhver tid gjeldende behov.
Arbeidstiden varierer mellom turnus og dagtid.
Relevante vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk. Om dette ikke er praktisk mulig ber vi om at disse blir tatt med til et eventuelt intervju.
Arbeidsoppgaver
- Arbeidsleder har ansvar for planlegging, prioritering og gjennomføring av driftsbestilling innen eget ansvarsområde
- Drift og vedlikehold av idrettsanlegg, herunder kunstgressbaner, naturgressbaner, kunstisanlegg og svømmeanlegg
- Andre oppgaver innenfor avdelingens arbeidsområde etter behov
- Sikre en faglig god yrkesutøvelse med vekt på kvalitet og økonomi i våre idrettsanlegg
- Fungere som veileder i henhold til intern opplæringsplan for avdelingens lærlinger og praksiskandidater ved behov
- Bistå fagansvarlig i arbeidet med å videreutvikle intern opplæringsplan ved behov
Kvalifikasjoner
- Fagbrev i idrettsanleggsfaget. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Førerkort klasse B
Utdanningsnivå
- Fagskole/Fagbrev (2 år)
Personlige egenskaper
- Tydelig, motiverende og inkluderende
- Pålitelig
- God fysisk form
- Må fungere godt i team og samtidig kunne jobbe selvstendig
- Evne til å utføre selvstendig og profesjonelt arbeid i et mangfold av anleggstyper
- Evne til å vektlegge den helhetlige yrkesutøvelsen med drift og vedlikehold sikkerhet, service og brukervennlighet
- Personlig egnethet tillegges vekt
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
- Gode utviklingsmuligheter
- Stillingen lønnes i lønnstrinn 32 (kr 481 000 pr. år).
- Tillegg for ubekvem arbeidstid
- Gode pensjons-, forsikrings og lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring
- Som ansatt i Oslo Kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
Kontaktinformasjon
Kathrine Godager, Seksjonssjef, 918 81 747
Liv Aina Kristiansen, Seksjonssjef, 980 38 806
Arbeidssted
Middelthunsgate 26
0368 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oslo kommune
Referansenr.:4375677034
Fast
Søknadsfrist: 02.05.2021
Om bedriften
Bymiljøetaten er en etat med cirka 750 medarbeidere som har ansvaret for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunale byrom i Oslo. I byrommene inngår fellesarealer som veier, gater, torg, møteplasser, parker og friområder, kommunale idretts- og friluftsanlegg og kommunaleide områder i Marka og indre Oslofjord.
Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Etaten er en tilrettelegger og motivator for idrett, rekreasjon, naturopplevelse, folkehelse og kulturelle opplevelser.
Bymiljøetaten ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.